Street Triple

Weź go na ulicę.

Przygoda, prostota oraz funkcjonalność to podstawowe cechy modelu Street Triple. Od dynamicznych osiągów nagradzanego, rzędowego trzycylindrowego silnika o pojemności 675ccm, aż po zwinność lekkiego sportowego podwozia Daytona. Street Triple stworzony od zera z myślą o czerpaniu czystej przyjemności z jazdy.

Aby jazda była jeszcze bardziej dynamiczna i sportowa, w modelach Street Triple R oraz Street Triple RX zastosowaliśmy w pełni regulowane zawieszenie KYB, hamulce Nissin, stylowe udoskonalenia oraz ponadprzeciętny poziom zwrotności i kontroli nad pojazdem.

SILNIK

Moc i osiągi

Pełen emocji rzędowy trzycylindrowy silnik dostarcza średni moment obrotowy na poziomie 68Nm oraz szczytową moc o wartości 106(kW) dla maksymalnego przyspieszenia tak, aby zyskać zapierające dech w piersiach 12,500 obr/min. Możesz szarżować w każdym miejscu, o każdym czasie.

Technologia

Może być niewielka i mocna, ale idealnie ukształtowana. Potrójny, rzędowy silnik o pojemności 675ccm, zoptymalizowany do uzyskiwania płynnej mocy, wyposażony jest w wałek równoważący tłumiący drgania. Zaawansowany wtrysk paliwa oraz system zarządzania silnikiem dają całkowitą kontrolę nad przepustnicą oraz gwarantują łatwość użytkowania.

Wydech

Umieszczony pod silnikiem, podwieszany wydech skupia ciężar blisko środka ciężkości, tym samym zapewniając sprawność i zwinność jazdy. Trzycylindrowy silnik generuje w tłumikach impulsy, które ujednolicają spalanie dla maksymalnej wydajności.

PODWOZIE

Podwozie

Street Triple nastraja Cię do każdej jazdy. Jego geometria układu kierowniczego, wyważenie oraz zawieszenie są gwarancją zwinności, trzymania się na drodze oraz łatwości użytkowania, przy dostarczaniu dreszczyku emocji dla każdego. Dla uzyskania jak najwyższych osiągów, Street Triple R posiada udoskonalone zawieszenie, udoskonalony układ hamulcowy oraz kierowniczy aby każda sportowa trasa była bezproblemowa.

Hamulce, Koła, Opony

Hamulce to nie tylko siła; kontrola jest również istotna. Triumph Street Triple posiada 4-tłoczkowe zaciski Nissin, które trzymają tarcze 310 mm oraz odlewane aluminiowe felgi. Zaprojektowane po to by utrzymywać równowagę zawieszenia oraz podwozia. Sportowa wersja Street Triple R oraz RX posiada promieniowo zamontowane 4-tłoczkowe zaciski Nissin, które są zintegrowane z geometrią zawieszenia oraz podwozia.

Rama

Odziedziczona po Daytona 675 oraz Daytona T595, podwójna aluminiowa rama Street Triple w nowatorskim stylu reguluje wlatujące powietrze poprzez łożysko ramy dla maksymalnej wydajności, jak również zapewniając idealne połączenie sztywności i odczuwania wrażeń z jazdy. Street Triple R oraz RX posiadają bardziej stromy kąt główki ramy dla jeszcze lepszej reakcji układu kierowniczego na sportowych trasach jak i drogach. Street Triple, Street Triple R oraz Sreet Triple RX cechują się aluminiową ramą pomocniczą, oraz czerwonym kodem w modelach Street Triple R oraz RX .

Zawieszenie

Kluczem do ekscytującej jazdy modelu Street Triple jest jego zawieszenie. Wysoka jakość odwróconych widelców KYB 41 mm oraz tylnego amortyzatora KYB to fabryczne ustawienia dla zapewnienia optymalnych ustawień drogowych. Street Triple R oraz RX posiadają regulowane wstępne napięcie sprężyny oraz regulowane tłumienie odbicia i dobicia. To wszystko za sprawą zawieszenia 41 mm KYB oraz tylnego amortyzatora KYB wraz z kodowanymi kolorami, aby dopasować wszystko do stylu motocykla.

TECHNOLOGIA

ABS

Ustawienia skutecznego układu hamulcowego Nissin są wspomagane przez zaawansowany przeciwblokujący układ hamulcowy. Modulator ABS wykonuje ponad 100 obliczeń na sekundę, nieodczuwalnych przy standardowej jeździe. Zadziała zawsze, gdy tego potrzebujesz.

Immobiliser

W zgodzie z innymi modelami Triumph Street Triple jest zabezpieczony podczas postoju poprzez kodowany klucz immobilisera. Uniemożliwia on uruchomienie silnika w przypadku włamania lub też uruchomienia motocykla bez użycia elektronicznie kodowanego kluczyka.

Wskaźniki

Model Street Timple wyposażony jest w analogowy obrotomierz, wielofunkcyjny komputer pokładowy z wyświetlaczem LCD obejmujący cyfrowy prędkościomierz, wskaźnik zużycia paliwa, 2 x trasa, stoper, programowalne kontrolki zmiany biegu, wyświetlanie terminu przeglądu oraz programowalny ABS.

Sylwetka

Street Triple posiada minimalistyczną, ale rozrywkową duszę. Natychmiast rozpoznawalne kompaktowe światła drogowe, stylowa osłona chłodnicy uwydatniająca trzycylindrowy silnik, aż po smukłe siedzenie. Model Street Triple R ukazuje swój sportowy charakter poprzez czerwoną osłonę chłodnicy, ramę pomocniczą oraz prążkowane koła. To wszystko to obsesja Triumph’a na punkcie jakości produktów oraz przykuwających uwagę detali.

NAJLEPSZE AKCESORIA

Quick-shifter

Aby jazda była maksymalnie płynna, stworzyliśmy inspirowany sportowym stylem QUICK SHIFTER, dający gwarancję szybkiej reakcji zapłonu czy sprawnej zmiany biegu, bez używania sprzęgła. Prosta instalacja eliminuje jakiekolwiek dokonywanie zmian w motocyklu Street Triple.

Belly Pan

Wyprodukowana z wytrzymałego, niepalnego tworzywa ABS o wykończeniu takim jak w standardzie, dopasowana kolorystycznie owiewka tłumika (belly pan) wnosi sportowego ducha do modelu Street Triple. To bezkompromisowy motocykl ulicy.

Szyba ochronna

Wystylizowana w bojowym charakterze szyba, podkreślająca sportowy i ostry charakter motocykla Street Twin. Wykonana z wytrzymałego, niepalnego tworzywa ABS odpierająca podmuchy wiatru od kierowcy dla zwiększonego komfortu jazdy. Wraz z szybą znajdziesz wszystkie niezbędne elementy do montażu.

Kierunkowskazy LED

Smukłe, w czarnym szkle kierunkowskazy LED, cechujące się jasnym światłem, osadzone w odlewanej aluminiowej osłonie z gumowym osadzeniem oraz logo marki Triumph. Stanowią stylowy i efektowny dodatek, przewyższając światła standardowe.

Dźwignie CNC

Wymień standardowe sprzęgło oraz dźwignię hamulca na obrabiane maszyną CNC. Wykonane z bardzo wytrzymałego aluminium lotniczego o super trwałym anodowanym czarnym wykończeniu. Obie dźwignie cechują się 6-stopniową regulacją zakresu, laserowo wyciętym logo Triumph oraz są wyprofilowane ze zmniejszoną wagą.

Zbiornik na płyn hamulcowy

Wycinany CNC wymienny zbiornik na płyn hamulcowy to ulepszona opcja standardowego plastikowego zbiornika. Cechuje się niezwykłymi detalami zarówno na samym zbiorniku jak i pokrywie, wycinanym laserowo logo Triumph, szkłem oraz czarnym, mocnym anodowanym wykończeniem.