Tiger Explorer XRx low - obniżony

67 800,00 zł

Crystal White

Crystal White Phantom Black

Tiger Explorer XRx low - obniżony

67 800,00 zł

Obniżona wersja XRx, to taka sama jakość oraz innowacyjność jak w standardowej wersji tego modelu, lecz ta wersja jest znacząco niższa, przez co przystępna dla większej ilości użytkowników. Obniżony profil został uzyskany za sprawą specjalnego projektu siedziska oraz pomniejszonych amortyzatorów. Zmieniona wysokość siedzenia na 785-805 mm, czyni je aż o 52 mm niższe od standardowego modelu.

W standardzie Tiger Explorer XRx low znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk, podgrzewane manetki oraz tempomat. To o wiele więcej niż standardowy motocykl.

Maksymalna moc 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm / 6200 obr./min
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 158 mm
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, 3-cylindrowy
Pojemność 1215 ccm
Bore/Stroke 85 mm / 71.4 mm
Maksymalna moc 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, system ride-by-wire
Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy wał kardana
Sprzęgło wielotarczowe, hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
Tylne koło odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
Przednia opona 120/70 R19
Tylna opona 170/60 R17
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 158 mm
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy Pakiet wskaźników z analogowym obrotomierzem, segment LCD oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Segment LCD przedstawia: prędkościomierz, wskaźnik zmiany biegu, poziom zużycia paliwa, wskaźnik dokonania serwisu, zegar, średnia temperatura otoczenia, temperatura płynu chłodniczego. Wielofunkcyjny wyświetlacz DOT matrix LCD pokazuje: trzy tryby jazdy (drogowy, deszcz, off-road), regulację szyby chroniącej przed wiatrem, komputer pokładowy (odmierzający długość trasy, czas trasy, średnie zużycie paliwa, średnią prędkość), informacje o motocyklu (licznik, wskaźnik ilości km między tankowaniami, TPMS-system monitoringu ciśnienia w oponach), ustawienia menu, status podgrzewanych akcesoriów.
Szerokość kierownicy 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek 1400 mm (1470 mm przy wyższym ustawieniu szyby)
Wysokość siedzenia 837 - 857 mm (785-805 mm w wersji LOW)
Rozstaw osi 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.1˚
Wyprzedzenie 99.2 mm
Masa bez płynów 244 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 litrów
Constant Speed 56mph/90kph 70.5 MPG
Constant Speed 75mph/120kph 55.9 MPG

Lokalizacja Dealera

Brak wyników