Tiger Explorer XR

60 900,00 zł

Phantom Black

Phantom Black Crystal White

Tiger Explorer XR

60 900,00 zł

W nowym Tiger Explorer drzemie nieposkromiona moc oraz liniowy moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215ccm. Stworzony do jazdy drogowej z odlewanymi felgami, ABS, kontrolą trakcji, regulowanym układem zawieszenia marki WP. Posiada również przednie 4-tłoczkowe zaciski typu monoblok Brembo, pojedynczą tarczę 282 mm oraz przednie pływające tarcze.

Dwa tryby jazdy do wyboru: Tryb Rain oraz Road. Ustawienia ABS, kontrola trakcji oraz mapy zapłonu są dopasowane do danego trybu jazdy, by zapewnić Tobie maksymalną kontrolę, komfort oraz przyjemność. Elektronicznie regulowana szyba sprawia, że nie tylko Ty, ale również Twój pasażer delektujecie się komfortem jazdy.

Stworzony by z łatwością przemierzać świat, Tiger Explorer XR daje Tobie więcej niż możesz oczekiwać od motocykla.

Maksymalna moc 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm / 6200 obr./min
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, regulacja tłumienia odbicia i kompresji, skok 190 mm
Tylne zawieszenie monoshock WP, regulacja tłumienia odbicia i kompresji, hydrauliczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność 1215 ccm
Bore/Stroke 85 mm / 71.4 mm
Stopień sprężania 11.0:1
Maksymalna moc 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy wał kardana
Sprzęgło wielotarczowe, mokre, hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
Tylne koło odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
Przednia opona 120/70 R19
Tylna opona 170/60 R17
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, regulacja tłumienia odbicia i kompresji, skok 190 mm
Tylne zawieszenie monoshock WP, regulacja tłumienia odbicia i kompresji, hydrauliczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy Pakiet wskaźników z analogowym obrotomierzem, segment wyświetlaczy LCD oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Segment LCD przedstawia: prędkościomierz, wskaźnik zmiany biegu, poziom zużycia paliwa, wskaźnik dokonania serwisu, zegar, średnia temperatura otoczenia, temperatura płynu chłodniczego. Wielofunkcyjny wyświetlacz DOT matrix LCD pokazuje: dwa tryby jazdy (drogowy i deszcz), regulowaną szybę, komputer pokładowy (odmierzający długość trasy), informacje o motocyklu (licznik przejechanej odległości, wskaźnik ilości km między tankowaniami, TPMS - system monitoringu ciśnienia w oponach, ustawienia menu, status podgrzewanych akcesoriów.
Szerokość kierownicy 830 mm
Wysokość bez lusterek 1400 mm (1470 mm z wyższym ustawieniem szyby)
Wysokość siedzenia 837-857 mm
Rozstaw osi 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.1˚
Wyprzedzenie 99.2 mm
Masa bez płynów 244 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 litrów
Constant Speed 56mph/90kph 70.5 MPG
Constant Speed 75mph/120kph 55.9 MPG

Tiger Explorer Motocykle

Tiger Explorer XRx low - obniżony

67 800,00 zł

Tiger Explorer XRx low - obniżony

Obniżona wersja XRx, to taka sama jakość oraz innowacyjność jak w standardowej wersji tego modelu, lecz ta wersja jest znacząco niższa, przez co przystępna dla większej ilości użytkowników. Obniżony profil został uzyskany za sprawą specjalnego projektu siedziska oraz pomniejszonych amortyzatorów. Zmieniona wysokość siedzenia na 785-805 mm, czyni je aż o 52 mm niższe od standardowego modelu.

W standardzie Tiger Explorer XRx low znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk, podgrzewane manetki oraz tempomat. To o wiele więcej niż standardowy motocykl.

Tiger Explorer XRx

67 800,00 zł

Tiger Explorer XRx

W nowym Tiger Explorer XRX drzemie nieposkromiona moc oraz liniowy moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215ccm. Stworzony do jazdy drogowej z felgami odlewnymi, ABS, kontrolą trakcji oraz regulowanym układem zawieszenia marki WP. Model posiada przednie 4-tłoczkowe zaciski, pojedynczą tarczę 282mm oraz tylny 2-tłoczkowy pływający zacisk. Wyposażony w innowacyjny elektronicznie sterowany Półaktywny Układ zawieszenia (TSAS) nieprzerwanie dostosowuje zawieszenie podczas gdy jedziesz, dając Tobie pełną władzę nad pojazdem, komfort oraz niezapomniane przeżycia.

Trzy tryby jazdy do wyboru: Tryb ROAD (drogowy), tryb RAIN (deszcz) oraz OFF-ROAD (terenowy). Ustawienia ABS, kontrola trakcji oraz mapy zapłonu są skonfigurowane do danego trybu, aby zapewnić Tobie maksymalną kontrolę, komfort oraz przyjemność z jazdy.

W standardzie wyposażenia Tiger Explorer XRX znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk, podgrzewane manetki oraz tempomat. Tygrys Explorer XRX to o wiele więcej niż środek transportu.















































Tiger Explorer XRT

73 500,00 zł

Tiger Explorer XRT

W nowym Tiger Explorer XRT drzemie nieposkromiona moc oraz liniowy moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215ccm. Stworzony do jazdy drogowej z odlewanymi felgami, ABS, kontrolą trakcji, regulowanym układem zawieszenia marki WP. Posiada również przednie 4-tłoczkowe zaciski typu monoblok Brembo, pojedynczą tarczę 282 mm oraz tylny 2-tłoczkowy pływający zacisk. Wyposażony w innowacyjny elektronicznie sterowany Półaktywny Układ Zawieszenia (TSAS) nieprzerwanie dostosowuje zawieszenie podczas gdy jedziesz, dając Tobie najwyższą kontrolę nad pojazdem, komfort oraz niezapomniane przeżycia.

Pięć trybów jazdy do wyboru: ROAD (drogowy), RAIN (deszcz), SPORT, OFF-ROAD (terenowy) oraz SPERSONALIZOWANY (ten ostatni, w pełni dopasowany do Twoich potrzeb). Ustawienia ABS, kontroli trakcji oraz map zapłonu są skonfigurowane do danego trybu jazdy, by zapewnić Tobie pełną władzę nad pojazdem, komfort oraz przyjemność.

W standardzie wyposażenia znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk, tempomat, podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera oraz bagażnik. Dzięki niemu droga do pracy to pestka. Z pewnością jest to Twój niezłomny towarzysz podróży po drogach.

Tiger Explorer XCx

70 900,00 zł

Tiger Explorer XCx

Przeznaczony do pokonywania każdego rodzaju terenu, Tiger Explorer XCX, to transkontynentalny motocykl prowadzący Cię w bezkresną dal. W Tygrysie XCX drzemie nieposkromiona moc oraz wielki moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215ccm. Przystosowany do przemierzania każdego terenu, uzbrojony w koła ze szprychami, bezdętkowe opony, ABS oraz kontrolę trakcji. Model posiada również przednie 4-tłoczkowe zaciski typu monoblok Brembo, pojedynczą tarczę 282 mm oraz tylny 2-tłoczkowy pływający zacisk. Wyposażony w innowacyjny elektronicznie sterowany Półaktywny Układ Zawieszenia Triumph (TSAS) nieprzerwanie dostosowuje zawieszenie podczas gdy jedziesz, dając Tobie maksymalną kontrolę jazdy, komfort oraz wrażenia z jazdy niezależnie od trasy jaką przemierzasz.

Trzy tryby jazdy do wyboru: (RIDER) spersonalizowany, (ROAD) drogowy oraz (OFF-ROAD) terenowy. Ustawienia ABS, kontroli trakcji oraz map zapłonu są zaprogramowane do danego trybu jazdy, by zapewnić Tobie pełną władzę nad pojazdem, komfort oraz przyjemność.

W standardzie wyposażenia znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk oraz podgrzewane manetki. Tygrys XCX to prawdziwy kompan Twoich transkontynentalnych podróży.

Tiger Explorer XCx low - obniżony

70 900,00 zł

Tiger Explorer XCx low - obniżony

Tiger Explorer XCX low na wyciągnięcie ręki dla jeszcze większego kręgu kierowców. Znacząco obniżone siedzenie w porównaniu do standardowego modelu Tiger Explorer XCX. Obniżenie uzyskano za sprawą specjalnego projektu siedziska oraz pomniejszonych amortyzatorów. Zmieniona wysokość siedzenia na 785-805 mm, czyni je aż o 52 mm niższym od standardowego modelu.

W standardzie wyposażenia znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk oraz podgrzewane manetki. Tygrys XCX to prawdziwy kompan Twoich podróży.

Tiger Explorer XCA

76 900,00 zł

Tiger Explorer XCA

Przeznaczony do pokonywania każdego rodzaju terenu, Tiger Explorer XCA, to transkontynentalny motocykl prowadzący Cię w bezkresną dal. W Tygrysie XCA drzemie nieposkromiona moc oraz wielki moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215ccm. Przystosowany do przemierzania każdego terenu, posiada szprychowe koła, bezdętkowe opony, ABS oraz kontrolę trakcji. Wyposażony również w przednie 4-tłoczkowe zaciski, pojedynczą tarczę 282 mm oraz tylny 2-tłoczkowy pływający zacisk. Innowacyjny elektronicznie sterowany Półaktywny Układ Zawieszenia Triumph (TSAS), nieprzerwanie dostosowuje zawieszenie podczas gdy jedziesz, gwarantując Tobie maksymalną kontrolę, komfort jazdy, a także niesamowite wrażenia z jazdy .

Pięć trybów do wyboru: ROAD, (drogowy), RAIN (deszcz), SPORT, OFF-ROAD (terenowy) oraz RIDER (spersonalizowany), (ten ostatni, w pełni dopasowany do Twoich potrzeb). Ustawienia ABS, kontroli trakcji oraz map zapłonu są zaprogramowane do danego trybu jazdy dając Tobie pełną władzę nad pojazdem, komfort oraz przyjemność.

W standardzie wyposażenia znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, światła przeciwmgłowe, osłony rąk, podgrzewane manetki, siedzenie kierowcy jak i pasażera, stelaże kufrów oraz tempomat. Z pewnością jest to Twój niezłomny towarzysz podróży po całym świecie.

Lokalizacja Dealera

Brak wyników