Tiger Explorer XCx

70 900,00 zł

Crystal White

Crystal White Jet Black Lucerne Blue

Tiger Explorer XCx

70 900,00 zł

Przeznaczony do pokonywania każdego rodzaju terenu, Tiger Explorer XCX, to transkontynentalny motocykl prowadzący Cię w bezkresną dal. W Tygrysie XCX drzemie nieposkromiona moc oraz wielki moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215ccm. Przystosowany do przemierzania każdego terenu, uzbrojony w koła ze szprychami, bezdętkowe opony, ABS oraz kontrolę trakcji. Model posiada również przednie 4-tłoczkowe zaciski typu monoblok Brembo, pojedynczą tarczę 282 mm oraz tylny 2-tłoczkowy pływający zacisk. Wyposażony w innowacyjny elektronicznie sterowany Półaktywny Układ Zawieszenia Triumph (TSAS) nieprzerwanie dostosowuje zawieszenie podczas gdy jedziesz, dając Tobie maksymalną kontrolę jazdy, komfort oraz wrażenia z jazdy niezależnie od trasy jaką przemierzasz.

Trzy tryby jazdy do wyboru: (RIDER) spersonalizowany, (ROAD) drogowy oraz (OFF-ROAD) terenowy. Ustawienia ABS, kontroli trakcji oraz map zapłonu są zaprogramowane do danego trybu jazdy, by zapewnić Tobie pełną władzę nad pojazdem, komfort oraz przyjemność.

W standardzie wyposażenia znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk oraz podgrzewane manetki. Tygrys XCX to prawdziwy kompan Twoich transkontynentalnych podróży.

Maksymalna moc 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm / 6200 obr./min
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność 1215 ccm
Bore/Stroke 85 mm / 71.4 mm
Stopień sprężania 11.0:1
Maksymalna moc 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy wał kardana
Sprzęgło hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło 32-szprychowe, aluminiowa obręcz, dla opon bezdętkowych, 19 x 3.0 cala
Tylne koło 32-szprychowe, aluminiowa obręcz dla opon bezdętkowych, 17 x 4.5 cala
Przednia opona 120/70 R19
Tylna opona 170/60 R17
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy Pakiet wskaźników z analogowym obrotomierzem, segment LCD oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Segment LCD przedstawia: prędkościomierz, wskaźnik paliwa, wskaźnik zmiany biegu, poziom zużycia paliwa, wskaźnik dokonania serwisu, zegar, średnia temperatura otoczenia, temperatura płynu chłodniczego, tempomat. Wielofunkcyjny wyświetlacz DOT matrix LCD przedstawia: trzy tryby jazdy (drogowy, deszcz, off-road), regulowana szyba, TSAS, komputer pokładowy (odmierzający długość trasy, czas podróży, średnie zużycie paliwa, średnią prędkość), informacje o motocyklu (licznik przejechanej odległości, wskaźnik ilości km miedzy tankowaniami, bieżące zużycie paliwa, TPMS-system monitoringu ciśnienia w oponach), ustawienia menu, status podgrzewanych manetek oraz siedzeń.
Szerokość kierownicy 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek 1400 mm (1470 mm with z wyżej ustawioną szybą)
Wysokość siedzenia 837-857 mm (785-805 mm w wersji LOW)
Rozstaw osi 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.1˚
Wyprzedzenie 99.2 mm
Masa bez płynów 253 kg (251 kg w wersji LOW)
Pojemność zbiornika paliwa 20 litrów
Constant Speed 56mph/90kph 70.5 MPG
Constant Speed 75mph/120kph 55.9 MPG

Tiger Explorer Motocykle

Tiger Explorer XRx low - obniżony

67 800,00 zł

Tiger Explorer XRx low - obniżony

Obniżona wersja XRx, to taka sama jakość oraz innowacyjność jak w standardowej wersji tego modelu, lecz ta wersja jest znacząco niższa, przez co przystępna dla większej ilości użytkowników. Obniżony profil został uzyskany za sprawą specjalnego projektu siedziska oraz pomniejszonych amortyzatorów. Zmieniona wysokość siedzenia na 785-805 mm, czyni je aż o 52 mm niższe od standardowego modelu.

W standardzie Tiger Explorer XRx low znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk, podgrzewane manetki oraz tempomat. To o wiele więcej niż standardowy motocykl.

Lokalizacja Dealera

Brak wyników