Tiger 800 Xc SE
Cena w dniu ogłoszenia
Zobacz pełną specyfikację
Zobacz pełną specyfikację
Rodzaj | |
---|---|
Pojemność | |
Bore/Stroke | |
Stopień sprężania | |
Maksymalna moc | |
Maksymalny moment obrotowy | |
Układ zasilania | |
Układ wydechowy | |
Układ napędowy | |
Sprzęgło | |
Skrzynia biegów |
Rama | |
---|---|
Wahacz | |
Przednie koło | |
Tylne koło | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednie hamulce | |
Tylne hamulce | |
Przyrządy |
Długość | |
---|---|
Szerokość kierownicy | |
Wysokość bez lusterek | |
Wysokość siedzenia | |
Rozstaw osi | |
Kąt pochylenia główki ramy | |
Wyprzedzenie | |
Masa bez płynów | |
Masa | |
Pojemność zbiornika paliwa |
Miejski * | |
---|---|
Constant Speed 56mph/90kph | |
Constant Speed 75mph/120kph | |
Zużycie paliwa ** | |
Emisja CO2 ** | |
* | |
** |
Odlewne felgi, 19’ przednie koło, hydraulicznie regulowane zawieszenie Showa monoshock, trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm oraz mocy 95 koni sprawiają, że XR to idealny kandydat do codziennej jazdy jak i dalekich wypraw. W standardzie innowacyjny system ride-by-wire, kontrola trakcji oraz programowalny ABS. Podwozie zaprojektowane tak, aby sprawnie wydobywać moment obrotowy trzycylindrowego silnika, a regulowana wysokość siedzenia gwarantuje maksymalny komfort: Idealna maszyna, która razem z Tobą stawi czoła nowym wyzwaniom.
Nowy pionier motocyklowych przygód.
Z Tygrysem 800 XRx doceniasz jeszcze bardziej fenomen legendarnej marki Triumph. Dzięki zaprogramowanym elektronicznym trybom jazdy możesz dostosować swojego Tygrysa do własnych preferencji. Tryby ROAD (drogowy), OFF-ROAD (terenowy) oraz RIDER (spersonalizowany) automatycznie dostosowują parametry mapy zapłonu, ABS, kontroli trakcji tak aby motocykl dał z siebie wszystko, niezależnie od warunków.
Doskonały komfort kierowcy i pasażera dzięki zastosowanej w siedzeniu technologii (siateczkowej) 3D mesh, zwiększona ochrona przed wiatrem poprzez regulowaną szybę oraz osłony rąk. Bez wątpienia Tiger XRx nakłoni Cię do niejednej pełnej dreszczyku emocji wyprawy.
W standardzie tempomat, który sprawia, że czerpiesz jeszcze więcej przyjemności z jazdy pokonując długie trasy, a także komputer pokładowy, który wyświetla Tobie wszystkie niezbędne informacje o Twojej przejażdżce. Dodatkowe gniazdo zasilania oraz środkowy podnóżek czynią motocykl jeszcze bardziej praktycznym.
Obniżona wersja XRX, to taka sama jakość oraz innowacyjność jak w standardowej wersji tego modelu, lecz ta wersja jest znacząco niższa, przez co przystępna dla większej ilości użytkowników. Obniżony profil został uzyskany za sprawą specjalnego projektu siedzenia oraz obniżonego zawieszenia.
W modelu XRx zmieniona wysokość siedzenia na 785-805 mm czyni je aż o 50 mm niższym od standardowego modelu.
Obniżony Tiger XRx może poszczycić się udoskonaloną osłoną chłodnicy jak również aluminiową osłoną miski olejowej.
Pierwszy w swojej klasie model, który posiada w standardzie ABS, kontrolę trakcji oraz tempomat. Wspomagany przez system ride-by-wire, gwarantujący płynność jazdy, Tiger 800 oferuje również w swoim pakiecie wyposażenia programowalne tryby jazdy.
Tiger 800 XRT to najwyższy komfort oraz innowacyjna technologia. Połączenie programowalnego ABS, kontroli trakcji oraz trybów jazdy z możliwością skonfigurowania dają Tobie pełną gwarancję niezawodności. Luksusowe wyposażenie w postaci podgrzewanego siedzenia kierowcy i pasażera, podgrzewanych manetek oraz zwiększonej mocy alternatora do 650W wspomagającego zasilanie dodatkowych elementów Tygrysa sprawia, że chcesz nim jeździć każdego dnia przez cały rok. Model zapewnia doskonałą widoczność za sprawą przeciwmgłowych świateł LED oraz całkowite przystosowanie do wypraw dzięki specjalnym stelażom kufra, gotowym do zamontowania zestawu bagaży z serii Expedition.
Perełka serii XRT to trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm, o mocy 95 koni mechanicznych, który generuje niewiarygodny moment obrotowy, niezależnie który bieg wrzucasz. Z zawieszeniem idealnie skrojonym do dynamicznej jazdy oraz pożądaną mocą na zawołanie, model XRT zagwarantuje Tobie niezapomniane przeżycia.
Czasami droga się kończy. Czasami motocykl prowadzi Cię w miejsca, gdzie inni nie docierają. Lecz przemierzając różne kraje lub kontynenty, nie potrzebujesz asfaltu, gdy poruszasz się Tygrysem 800 XC. Model wyposażony w regulowane zawieszenie renomowanej marki WP oraz trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm, z dużym momentem obrotowym, 95 koni mechanicznych z pewnością nie pozostanie obojętny wobec przeszkód, które spotka na swojej drodze. Kontrola trakcji marki Triumph oraz bardzo czuły system ride-by-wire wyznaczają nowe standardy jazdy off-road, a udoskonalona pozycja kierowcy stanowi wizytówkę marki Triumph. 21-calowe szprychowe przednie koło oraz wysoki przedni błotnik dają Tobie wszystko czego potrzebujesz do ekscytującej jazdy terenowej.
Model Tiger XCx low ze znacząco niższym siedzeniem niż w wersji standardowej, jest dostępny dla jeszcze większej ilości użytkowników. Znacząco obniżone siedzenie w porównaniu do standardowego modelu Tiger XCx. Obniżenie uzyskano za sprawą specjalnego projektu siedziska oraz obniżonego zawieszenia. Zmieniona wysokość siedzenia na 790-810 mm, czyni je aż o 50 mm niższe od standardowego modelu.
W standardzie wyposażenia znajdziesz kontrolę trakcji, tempomat oraz ABS. Posiada system ride-by-wire, który zapewnia stałe i płynne dostarczanie mocy oraz programowalne tryby jazdy.Model XCA posiada kontrolę trakcji, programowalny ABS, trzy tryby jazdy oraz trzycylindrowy silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm i mocy 95 koni mechanicznych, który generuje płynny przepływ momentu obrotowego.Tiger XCA nie poprzestaje na tym. W standardzie wyposażenia znajdziesz podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera, podgrzewane manetki, przeciwmgłowe światła LED oraz udoskonalony alternator oraz 3 dodatkowe gniazda, które są zdolne zasilać wszystko, od podgrzewanych ubrań aż po GPS. Model posiada również aluminiowe stelaże z możliwością montażu zestawu bagaży z serii Expedition, aby żadna wyprawa nie była Tobie straszna.
Dopracowana do perfekcji technika prowadzenia motocykla to cecha, której oczekujesz od marki Triumph. Przednie Zawieszenie 43 mm WP USD, które zapewnia skok w zakresie 220 mm oraz regulację tłumienia odbicia i dobicia. Tylne zawieszenie WP monoshock posiada również możliwość regulacji zarówno przy odbiciu jak i dobiciu (kompresji) ze skokiem 215 mm .