TIGER 800 XRX Low - Obniżony ('LRH')
49 700,00 zł
Nowy, kochający drogi, Tiger 800 XRX „LRH” to bardziej przystępna wersja motocykla dla osób szukających łatwego prowadzenia. Idealny na pokonywanie kilometrów autostrad. Model XRx „LRH” posiada siedzenie na wysokości 780 mm, niższe o 50 mm od standardowej wersji. Co więcej, istnieje możliwość dodatkowego obniżenia siedzenia o 20 mm, co sprawi, że najniższa opcja siedzenia wyniesie 760 mm. Bardziej reagujący, trzycylindrowy silnik Triumph 800, lżejszy układ wydechowy, nowy pakiet kolorowych wskaźników TFT, pięcio-stopniowa szyba, cztery tryby jazdy, to tylko niektóre z cech stworzonych z myślą o najnowszej generacji XRx low. 19-calowe, aluminiowe, odlewane przednie koło oraz opony Metzeler Tourance idealnie współpracują z regulowanym zawieszeniem modelu XRX „LRH”, zapewniając płynną i komfortową jazdę drogową. Będąc posiadaczem tego modelu, z pewnością skorzystasz również z nowego, szybciej aktywowanego pierwszego biegu, gwarantującego lepszą trakcję oraz natychmiastowe reagowanie. Dodatkowo, model cechuje się wyznaczającą nową klasę technologią, włącznie z systemem ride-by-wire oraz przednimi hamulcami klasy premium marki Brembo. Nowy Tiger 800 XRx jest nastawiony na jazdę drogową, każdego dnia.
Maksymalna moc | 95 KM/ (70 kW) / 9500 obr/min. |
---|---|
Maksymalny moment obrotowy | 79 Nm / 8050 obr/min. |
Przednie hamulce | podwójne, pływające tarcze 305 mm, 2-tłoczkowe zaciski Brembo, programowalny ABS |
Tylne hamulce | pojedyncza tarcza 255 mm, pojedynczy zacisk Nissin, programowalny ABS |
Przednie zawieszenie | zawieszenie Showa 43 mm upside down, skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | zawieszenie Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 150 mm |