Tiger 800 XR

43 500,00 zł

Jet Black

Jet Black Crystal White

Tiger 800 XR

43 500,00 zł

Nowy, kochający drogi, Tiger 800 XR to motocykl idealny do pokonywania długich kilometrów autostrad, z doskonałymi możliwościami prowadzenia, również poza głównymi trasami. 

Jazda modelem XR jest płynna oraz pewna. Jeszcze bardziej reagujący, trzycylindrowy silnik o pojemności 800 ccm, a przy tym lżejszy, udoskonalony układ wydechowy, to tylko dwie pośród wielu cech, innowacji i modyfikacji stworzonych w najnowszej generacji modelu XR. 

19-calowe, aluminiowe, odlewane przednie koło oraz opony Metzeler Tourance idealnie współpracują z regulowanym zawieszeniem modelu XR zapewniając płynną i komfortową jazdę drogową. Będąc posiadaczem tego modelu, z pewnością skorzystasz również z nowego, szybciej aktywowanego pierwszego biegu, gwarantującego lepszą trakcję oraz natychmiastowe reagowanie. Dodatkowo, model cechuje się wyznaczającą nową klasę technologią, włącznie z systemem ride-by-wire oraz programowalnym ABS i kontrolą trakcji. 

Nowy Tiger 800 XR podnosi poprzeczkę dla motocykli przeznaczonych do pokonywania każdego typu dróg. 


Maksymalna moc 95 KM/ (70 kW) / 9500 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 79 Nm / 8050 obr/min.
Przednie hamulce podwójne, pływające tarcze 305 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie zawieszenie Showa 43 mm upside down, skok 180 mm
Tylne zawieszenie zawieszenie Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 170 mm
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy
Pojemność 800 ccm
Stopień sprężania 11.3:1
Maksymalna moc 95 KM/ (70 kW) / 9500 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 79 Nm / 8050 obr/min.
Układ zasilania wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stainless steel 3 into 1 header syukład wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym, wykonanym ze stali nierdzewnejstem, side mounted stainless steel silencer
Układ napędowy O-ring
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa
Wahacz dwustronny, aluminiowy
Przednie koło odlewane z aluminium 10- szprychowe, 19 x 2,5 cala
Tylne koło odlewane z aluminium, 10- szprychowe 17 x 4,25 cala
Przednia opona 100/90­-19
Tylna opona 150/70 R17
Przednie zawieszenie zawieszenie Showa 43 mm upside down, skok 180 mm
Tylne zawieszenie zawieszenie Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 170 mm
Przednie hamulce podwójne, pływające tarcze 305 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy wielofunkcyjny pakiet wskaźników LCD z cyfrowym prędkościomierzem, komputerem, analogowym obrotomierzem, wskaźnikiem statusu zmiany biegu, wskaźnikiem dokonania przeglądu, temperaturą otoczenia,zegarem.
Szerokość kierownicy 795 mm
Wysokość bez lusterek 1,350 mm
Wysokość siedzenia 810 - 830 mm
Rozstaw osi 1,530 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.8 º
Wyprzedzenie 86.6 mm
Masa bez płynów 199 Kg
Pojemność zbiornika paliwa 19 L
Zużycie paliwa ** 4.7 l/100 km (60.6 MPG)
Emisja CO2 ** Norma EURO 4: 107 g/km. **Poziom emisji CO2 oraz zużycia paliwa są mierzone zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Dane zużycia paliwa przedstawione są na podstawie przeprowadzonych testów i pełnią tylko i wyłącznie rolę porównawczą.

NOWA SERIA TIGER 800 Motocykle

Tiger 800 xrx

49 700,00 zł

Tiger 800 xrx

Nowy, kochający drogi, Tiger 800 XRx to motocykl idealny do pokonywania długich kilometrów autostrad, z doskonałymi możliwościami prowadzenia również w przypadku, gdy uwielbiasz przemierzać nieprzetarte szlaki. Jazda XRx oznacza płynność, a przy tym osiągi i pewność. Bardziej responsywny, trzycylindrowy silnik Triumph 800, lżejszy układ wydechowy, nowy kolorowy wyświetlacz z pakietem wskaźników TFT, nowa pięcio-pozycyjna szyba oraz cztery tryby jazdy, to tylko niektóre z wielu cech opracowanych na potrzeby najnowszej generacji XRx. 19-calowe, aluminiowe, odlewane przednie koło oraz opony Metzeler Tourance harmonijnie pracują z układem dynamicznym modelu XRx, gwarantując pełną wrażeń, komfortową jazdę po każdym rodzaju dróg. Natychmiast zauważysz, że masz pełną kontrolę nad pojazdem dzięki szybszej aktywacji pierwszego biegu oraz natychmiastową reakcję pojazdu, kiedy tylko tego potrzebujesz. Motocykl wyróżnia się również kluczową technologią, tj. systemem ride-by-wire oraz nowym przednim układem hamulcowym klasy premium, marki Brembo. Nowy Tiger 800 XRx dostarcza niesamowitych wrażeń z jazdy każdego dnia.

Tiger 800 XRT

56 500,00 zł

Tiger 800 XRT

Najbardziej wyposażony w całej serii, nowy Tiger 800 XRT oferuje najwyższej klasy prowadzenie zarówno po drodze, jak i bezdrożach. Model XRT oznacza maksymalny komfort jazdy, płynność oraz pewność prowadzenia. To, czego oczekujesz od tak wyposażonego motocykla to również trzycylindrowy, szybko reagujący silnik Triumph 800, lżejszy wydech, nowy pakiet kolorowych wskaźników TFT, nowa pięcio-stopniowa szyba, pięć trybów jazdy i wiele innych parametrów, które sprawiają, że Tiger 800 XRT jest najlepszy w swojej klasie pod każdym kątem. Nowe, regulowane zawieszenie Showa, 19” aluminiowe, odlewane przednie koło oraz opony Metzeler Tourance Next idealnie pracują z elektronicznym układem modelu XRT. Dodatkowo, podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera zostały stworzone dla najwyższego komfortu jazdy. Inne, ponadprzeciętne nowe parametry, to szybsze włączenie pierwszego biegu dla doskonałej trakcji i natychmiastowej reakcji pojazdu. Ponadto, model wyróżnia się technologią oraz możliwościami dokonania ustawień elementów, takimi jak system ride-by-wire oraz przednie hamulce klasy premium, marki Brembo. Nowy Tiger 800 XRT dostarcza maksymalną radość z jazdy każdego dnia.

TIGER 800 XRX Low - Obniżony (LRH)

49 700,00 zł

TIGER 800 XRX Low - Obniżony ('LRH')

Nowy, kochający drogi, Tiger 800 XRX „LRH” to bardziej przystępna wersja motocykla dla osób szukających łatwego prowadzenia. Idealny na pokonywanie kilometrów autostrad. Model XRx „LRH” posiada siedzenie na wysokości 780 mm, niższe o 50 mm od standardowej wersji. Co więcej, istnieje możliwość dodatkowego obniżenia siedzenia o 20 mm, co sprawi, że najniższa opcja siedzenia wyniesie 760 mm. Bardziej reagujący, trzycylindrowy silnik Triumph 800, lżejszy układ wydechowy, nowy pakiet kolorowych wskaźników TFT, pięcio-stopniowa szyba, cztery tryby jazdy, to tylko niektóre z cech stworzonych z myślą o najnowszej generacji XRx low. 19-calowe, aluminiowe, odlewane przednie koło oraz opony Metzeler Tourance idealnie współpracują z regulowanym zawieszeniem modelu XRX „LRH”, zapewniając płynną i komfortową jazdę drogową. Będąc posiadaczem tego modelu, z pewnością skorzystasz również z nowego, szybciej aktywowanego pierwszego biegu, gwarantującego lepszą trakcję oraz natychmiastowe reagowanie. Dodatkowo, model cechuje się wyznaczającą nową klasę technologią, włącznie z systemem ride-by-wire oraz przednimi hamulcami klasy premium marki Brembo. Nowy Tiger 800 XRx jest nastawiony na jazdę drogową, każdego dnia.

Tiger 800 XCx

53 400,00 zł

Tiger 800 XCx

Doskonały Tiger 800 XCx nadaje się do każdej wyprawy, ponieważ posiada najlepsze możliwe ustawienia dla jazdy off-road w całej serii Tiger 800.

Model XCx prezentuje prawdziwą postawę oraz możliwości off-road. Przednie, 21-calowe koło oraz bardziej responsywny, zoptymalizowany pod kątem masy trzycylindrowy silnik Triumph 800, to dwie główne cechy modelu spośród wielu innych innowacji, które zostały wdrożone w najnowszej generacji tego modelu, przystosowanego do jazdy off-road. 

Jak tylko zboczysz z trasy, wykorzystasz nową funkcję szybko aktywowanego pierwszego biegu, zapewniającą Tobie lepszą trakcję oraz natychmiastową reakcję pojazdu. Nowy tryb jazdy „Off-Road Pro” pozwala Tobie doświadczać radości z jazdy, poprzez dezaktywację ABS oraz kontroli trakcji. Dodatkowo, model został wyposażony w wyznaczające kategorię nowe parametry takie jak system ride-by-wire czy przedni układ hamulcowy marki Brembo.

Nie potrzebujesz mapy, Twój motocykl sam Ciebie poprowadzi. 


Tiger 800 XCa

58 700,00 zł

Tiger 800 XCa

Z nowym, zaawansowanym Tigerem 800 XCA, Twoja przygoda motocyklowa zaczyna się dosłownie tutaj, z pojazdem, który świetnie sobie radzi zarówno w warunkach off-road, jak i drogowych. 

Skupiony na jeździe off-road, Tiger 800 XCA jest wyposażony w programowalną kontrolę trakcji, programowalny ABS, sześć trybów jazdy, włącznie z nowym trybem “Off-Road Pro” oraz nowej generacji, trzycylindrowy silnik o pojemności 800 ccm z 95 KM. Model posiada również nową funkcję szybszej aktywacji pierwszego biegu dla lepszego przyspieszenia. 

Standardowe wyposażenie obejmuje podgrzewane siedzenia pasażera oraz kierowcy, podgrzewane manetki, przeciwmgłowe światła LED, dodatkowe gniazda zasilania, które z pewnością zasilą urządzenia takie jak podgrzewana odzież czy GPS. Programowalna kontrola trakcji oraz reagujący system ride-by-wire wyznaczają nowe standardy dla jazdy off-road, podczas gdy udoskonalona pozycja jazdy umożliwia Tobie dużą zwrotność. Dodatkowo model posiada 21” przednie koło oraz wysoki przedni błotnik, oddające jego off-road’owy charakter. Dzięki takim cechom, masz wszystko czego potrzebujesz do pokonywania każdego rodzaju tras.

Jazda adventure nigdy nie była tak dobra. 

Lokalizacja Dealera

Brak wyników