TIGER 1200 XRX

69 900,00 zł

Jet Black

Jet Black Crystal White Matt Cobalt Blue

TIGER 1200 XRX

69 900,00 zł

Nowy, optymalny w serii 1200 model XRx, z bardziej reagującym silnikiem, zwiększoną ergonomią kierowcy, zaawansowaną technologią wyznacza nowy poziom osiągów, możliwości i stylu.

Posiada parametry jak model XR, jednak jego wyposażenie jest jeszcze bardziej zaawansowane: wyświetlacz z pakietem kolorowych wskaźników TFT, ergonomicznie podświetlane przyciski, zapłon bez użycia kluczyka, cztery tryby jazdy, oświetlenie LED oraz DRL* w standardzie. 

Co więcej, model posiada półaktywne zawieszenie (TSAS), zoptymalizowany ABS oraz kontrolę trakcji, podgrzewane manetki dzięki czemu jest najbardziej wszechstronnym motocyklem nastawionym na motocyklową przygodę. Idealny zarówno na połykanie kilometrów autostrad, jak również codzienne przemieszczanie się.

Maksymalna moc 141 KM (104kW) / 9350 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 122 Nm / 7600 obr/min.
Przednie hamulce podwójne, pływające tarcze 305 mm, montowane radialnie 4-tłoczkowe zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie zawieszenie WP 48 mm upside down, z elektroniczne regulowanym tłumieniem, skok 190 mm (168 mm wersja z obniżonym siedzeniem)
Tylne zawieszenie zawieszenie WP, z elektronicznie regulowanym tłumieniem, wstępnym napięciem sprężyny, skok 193 mm (158 mm wersja z obniżonym siedzeniem)
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy
Pojemność 1215 ccm
Stopień sprężania 11.0:1
Maksymalna moc 141 KM (104kW) / 9350 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 122 Nm / 7600 obr/min.
Układ zasilania system Ride by Wire, wtrysk paliwa
Układ wydechowy układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym, wykonanym ze stali nierdzewnej
Układ napędowy wał napędowy
Sprzęgło mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Skrzynia biegów 6 - biegowa
Rama rama stalowa, rurowa
Wahacz jednostronny, aluminiowy
Przednie koło 10-szprychowe, aluminiowa obręcz, opony 19 x 3 cala
Tylne koło 10- szprychowe, aluminiowa obręcz, opony 17 x 4,5 cala
Przednia opona 120/70 R19
Tylna opona 170/60 R17
Przednie zawieszenie zawieszenie WP 48 mm upside down, z elektroniczne regulowanym tłumieniem, skok 190 mm (168 mm wersja z obniżonym siedzeniem)
Tylne zawieszenie zawieszenie WP, z elektronicznie regulowanym tłumieniem, wstępnym napięciem sprężyny, skok 193 mm (158 mm wersja z obniżonym siedzeniem)
Przednie hamulce podwójne, pływające tarcze 305 mm, montowane radialnie 4-tłoczkowe zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy wielofunkcyjny pakiet wskaźników TFT z cyfrowym prędkościomierzem, komputerem, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem statusu zmiany biegu, wskaźnikiem paliwa, wskaźnikiem dokonania przeglądu, temperaturą otoczenia, zegarem, sześcioma trybami jazdy (Road/Off-road/Off-Road Pro/Sport/Torowy/Kierowca)
Szerokość kierownicy 830 mm
Wysokość bez lusterek 1,470 mm
Wysokość siedzenia 835 - 855 mm. Low seat version available: 815 - 835 mm
Rozstaw osi 1,520 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.2 º
Wyprzedzenie 99.9 mm
Masa bez płynów 244 Kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Zużycie paliwa ** 5.2 l/100 km (54.3 MPG)
Emisja CO2 ** Norma EURO 4: 122 g/km. **Poziom emisji CO2 oraz zużycia paliwa są mierzone zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Dane zużycia paliwa przedstawione są na podstawie przeprowadzonych testów i pełnią tylko i wyłącznie rolę porównawczą.

NOWA SERIA TIGER 1200 Motocykle

TIGER 1200 XR

60 900,00 zł

TIGER 1200 XR

Linia Tiger 1200 może poszczycić się również nowym Tigerem XR.

Niesamowite połączenie całodziennego komfortu jazdy z zaawansowaną technologią. Nowy XR jest lżejszy o 2 kg od swojego poprzednika i może poszczycić się udoskonalonym, jeszcze lepiej reagującym trzycylindrowym silnikiem, udoskonaloną ergonomią, trzema trybami jazdy, tempomatem, programowalnym ABS oraz kontrolą trakcji, jak również nowymi odlewanymi kołami oraz lżejszym tłumikiem.

Najwyższe w klasie hamulce marki Brembo, regulowane zawieszenie WP, regulowana wysokość siedzenia, elektronicznie regulowana szyba oraz stojak centralny sprawiają, że motocykl jest niezwykle wszechstronny.

TIGER 1200 XRT

77 900,00 zł

TIGER 1200 XRT

Ciesz się podróżowaniem pierwszą klasą tj. najbardziej zaawansowanym i najbardziej ładownym modelem Tiger 1200 XRT. 

To motocykl, który posiada większą moc, zaawansowaną ergonomię oraz najwyższy poziom nowoczesnej technologii, jaki do tej pory był wdrażany w modelach Tiger XR. Wszystko dla dostarczania najlepszych doznań z jazdy. 

W zakresie ekscytujących cech, model XRT wybija się ponad wszystkimi modelami serii XR. Posiada funkcję doświetlania zakrętów, Triumph Shift Assist, oświetlenie LED, wykonane z domieszką włókien karbonu oraz tytanu tłumiki w kształcie pocisku, pięć trybów jazdy, funkcję ruszania na wzniesieniu, podgrzewane manetki oraz siedzenia oraz elektronicznie regulowaną wysoką szybę.  


TIGER 1200 XRX Low (obniżony)

69 900,00 zł

TIGER 1200 XRX Low (obniżony)

Uwielbiający drogi, Tiger XRx low (obniżony),(LRH) to jeszcze bardziej przystępna wersja łatwego w prowadzeniu motocykla. Idealny na pokonywanie autostrad świata.

Model XRX LRH posiada parametry wersji XRX, jednak z inną wysokością siedzenia, która wynosi 780 mm (niższa o 50 mm od standardowej wersji) oraz posiada dalszą możliwość regulacji siedzenia o 20 mm, co ostatecznie daje możliwość uzyskania wysokości 760 mm. 

Szybciej reagujący trzycylindrowy silnik Triumph, zwiększona ergonomia, lżejszy układ wydechowy oraz najnowocześniejsza technologia. To nie wszystko. Model posiada kolorowe wskaźniki TFT, podświetlane przyciski, cztery tryby jazdy oraz wiele innych funkcji, specjalnie zaprojektowanych dla najnowszej wersji XRX.

TIGER 1200 XCx

74 500,00 zł

TIGER 1200 XCx

Istnieje świat pełen przygód, a zachwycający Tiger 1200 XCx z pewnością Cię do niego zabierze.

Znaczące udoskonalenia silnika, nowa technologia, ergonomia oraz redukcja masy pojazdu o 5 kg sprawiają, że Tiger prowadzi się pewnie, bez względu na rodzaj drogi do pokonania. 

Radykalnie lepsze przystosowanie do jazdy off-road poprzez nowy tryb jazdy “Off-Road Pro”, dzięki któremu możesz jeździć bez aktywowania kontroli trakcji oraz ABS, zapewniając sobie radość z prawdziwej jazdy w terenie. Ponadto, zaawansowana technologia włącznie z półaktywnym zawieszeniem TSAS, zoptymalizowany ABS oraz kontrola trakcji sprawią, że jazda XCx jest pełna przygód i niezapomniana.

TIGER 1200 XCA

81 900,00 zł

TIGER 1200 XCA

Gdy jesteś gotowy na stawianie czoła motocyklowym wyprawom, motocykl 1200 XCa pozwala Tobie zostawić codzienność za sobą, za sprawą doskonałych możliwości off-road oraz road. 

Zredukowana całkowita masa pojazdu o 10 kg, najnowszy trzycylindrowy silnik wraz z doskonałą technologią oraz ergonomicznymi udoskonaleniami sprawiają, że nowy Tiger jest bardziej zwrotny niż kiedykolwiek wcześniej. 

Ponieważ jest to najwyższy model pod kątem specyfikacji całej serii, posiada znaczną przewagę nad modelem XCX za sprawą opcji doświetlenia zakrętów LED, funkcji Shift Assist dla płynnej zmiany biegów, tłumików klasy premium w kształcie pocisków, sześciu trybów jazdy - włącznie z trybami “Rider”- z możliwością personalizacji oraz “Off-Road Pro”.

Lokalizacja Dealera

Brak wyników