Tiger 800

Nie zważając na drogę, dystans do pokonania czy stojące przed nim wyzwanie, nowy Tiger 800 pozostawia wszystkie inne motocykle w tyle. Wyposażony w bogatą, najnowszą technologię skoncentrowaną na kierowcy w postaci kontroli trakcji oraz programowalnego ABS. Nowy Tygrys z mocnym i jeszcze bardziej ekonomicznym trzycylindrowym silnikiem, podkręconym do 95 koni mechanicznych, to agent do zadań specjalnych.

INFORMACJE OGÓLNE

Informacje Ogólne

Generując stały moment w całym zakresie obrotów, Tiger 800 jest stworzony do pokonywania długich tras oraz przemierzania nieodkrytych szlaków. Silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm wyposażony w system ride-by-wire zapewnia ciągłość dostarczanej mocy, lepszą reakcję oraz zredukowaną emisję zanieczyszczeń powietrza. W efekcie, wydajność paliwa została zwiększona o 17%, co w połączeniu z pojemnym 19-litrowym zbiornikiem paliwa sprawia, że możesz cieszyć się jazdą jeszcze dłużej.

Dostępny w dwóch seriach. Idealna na wycieczki motocyklowe seria XR (XR / XRx / XRx Low / XRT) oraz przeznaczona do jazdy off-road seria XC (XC / XCx / XCx Low / XCA). Tiger 800 to model stworzony dla każdego.

TECHNOLOGIA

Technologia

TIGER 800 to zaawansowana technologia skupiająca się wokół najważniejszego aspektu: wokół Ciebie. Technologia, która wzbogaca jazdę. Technologia zawsze wtedy, gdy jej potrzebujesz. Technologia, dzięki której chcesz jechać dalej i dłużej.

Komputer Pokładowy

Wyświetlacz LCD pokazuje czas, temperaturę otoczenia, poziom zużycia paliwa, zmianę biegu, licznik przebiegu oraz pokonaną odległość.

Modele z serii XRx oraz XCx posiadają wzbogaconą wersję komputera, który wyświetla informacje takie jak czas podróży, średnia prędkość jazdy, średnie zużycie paliwa, aktualne zużycie paliwa oraz ilość kilometrów do kolejnego zatankowania.

Elektroniczne Tryby Jazdy

Dzięki możliwości zmiany trybów jazdy od ręki, począwszy od OFF-ROAD (terenowy), aż do RIDER (spersonalizowany), nie straszne są Tobie żadne warunki pogodowe ani przeszkody na drodze.

Seria Tiger 800 oferuje trzy różne tryby jazdy, które umożliwiają dostosowanie map zapłonu, ABS oraz kontroli trakcji. Gdy zdecydujesz się na tryb ROAD (drogowy) lub OFF-ROAD (terenowy) nie musisz martwić się o ustawienia map zapłonu, ABS czy kontroli trakcji. W tych trybach wszystko jest automatycznie zaprogramowane.

Tryb RIDER (spersonalizowany) daje Tobie możliwość dokonywania konfiguracji według własnych potrzeb oraz Twojego stylu. W trybie RIDER (spersonalizowany), mapy zapłonu możesz konfigurować spośród trybów RAIN (deszcz), ROAD (drogowy), SPORT (sport) oraz OFF-ROAD (terenowy).

Kontrola Trakcji

Każdy z Tygrysów serii 800 cechuje się jedynym w swojej klasie wyposażeniem kontroli trakcji Triumph (TTC). Funkcja ta chroni przed niekontrolowanym poślizgiem tylnego koła, ograniczając moment obrotowy silnika, aby zachować jak najlepszą przyczepność.

Modele XCx/XCA oraz XRx/XRT posiadają kontrolę trakcji z możliwością trzech konfiguracji: 1. ROAD (drogowy): dostosowany do jazdy drogowej, zapewniający minimalny poślizg tylnego koła 2. OFF ROAD (terenowy): umożliwiający zwiększony poślizg tylnego koła 3. OFF (wyłączony): dezaktywujący ustawienia kontroli trakcji.

Tempomat

W standardzie modeli Tiger 800 znajdziesz Tempomat, który dba o Twój komfort jazdy, a także oszczędność Twojego portfela dzięki mniejszemu zużyciu paliwa.

SILNIK

Trzycylindrowy silnik

Gwarantujący stały moment w całym zakresie obrotów, Tiger 800 to ideał, stworzony do pokonywania długich tras, któremu nie straszne niebezpieczne drogi. Silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm wyposażony w system ride-by-wire zapewnia ciągłość dostarczanej mocy, lepszą reakcję oraz zredukowaną emisję zanieczyszczeń powietrza.

Oszczędność paliwa

Tiger 800 cechuje się zwiększoną wydajnością paliwa aż o 17%, co w połączeniu z pojemnym 19-litrowym zbiornikiem paliwa sprawia, że możesz cieszyć się jeszcze dłuższą jazdą.

Skrzynia biegów

Abyś mógł płynnie i szybko zmieniać biegi, w tym modelu zastosowano taki sam mechanizm zmiany biegów jak w wiodącym w swej klasie modelu Daytona.

AKCESORIA

Osłony rąk

Przetestowane aerodynamicznie, wykonane z trwałego poliamidu osłony rąk Triumph, cechują się wysoką odpornością na działanie wiatru, zapewniając Tobie komfort. 

Risery Kierownicy

Oferujące możliwość 30 mm regulacji risery kierownicy gwarantują doskonałą ergonomię jazdy dla wyższych kierowców.

Podgrzewane manetki

Zaprojektowane specjalnie dla modelu Tiger 800, wbudowane Podgrzewane Manetki cechują się możliwością ustawienia temperatury za pomocą przycisku zamontowanego na kierownicy.

Światła przeciwmgłowe LED

Wysokiej jakości, kompaktowe światła przeciwmgłowe to wysokiej mocy Philips Altilin LED. Dodatkowo, całkowicie wodoodporny podświetlany przycisk aktywacji świateł, tak abyś mógł włączyć je z łatwością, nawet w najgorszych warunkach.

Obniżone siedzenie

Obniżone siedzenie kierowcy to nie tylko optymalny komfort, ale również styl. Niższe od standardowej wersji o około 20 mm, wykonane ze wzmocnionego materiału z charakterystycznym przeszyciem oraz logo Triumph. Takie siedzenie robi wrażenie.

Kufry

Całkowicie wodoodporne kufry wykonane z 1,5 mm aluminium, ze wzmocnionymi polimerowymi narożnikami. Każdy kufer o pojemności 37 litrów, z mechanizmem szybkiego zamykania, zamocowany do ramy.

Znajdź swojego Tygrysa

Znajdź swojego Tygrysa

SERIA XR Nowe modele serii Tiger XR są stworzone do dynamicznych podróży, doskonale odnajdujące się na drodze. Napęd motocykla stanowi trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm, podkręcony do 95 koni mechanicznych, z jedynym w swojej klasie programowalnym ABS oraz kontrolą trakcji. Motocykle XR zdobędą Twoje uznanie zarówno jako codzienny środek transportu jak również niestrudzony towarzysz długich tras. Z odlewanymi, 19-calowymi przednimi felgami oraz podwoziem, dzięki któremu możesz poszarżować, seria XR gwarantuje Tobie niesamowite doznania przy jednoczesnym zachowaniu komfortu.

SERIA XC Modele serii XC to motocykle o niezwykle silnym charakterze, stworzone do jazdy off-road (terenowej) z szerokim wachlarzem funkcji pozwalających na pokonanie każdej odległości. Zdolne do szybkich reakcji zawieszenie oraz silnik z zapasem momentu obrotowego to odzwierciedlenie idealnego połączenia technologii, wyposażenia oraz stylu powodujące, że Tygrys jest w stanie przedrzeć się z łatwością przez najbardziej wymagające szlaki. W standardzie model posiada zawieszenie renomowanej marki WP, 21’ przednie felgi oraz 17’ felgi tylne oraz ponadprzeciętne wyposażenie, takie jak kontrola trakcji oraz programowalny ABS. Tiger 800 XC to więcej niż motocykl.

Tiger 800 Motocykle

Tiger 800 XR

42 500,00 zł

Tiger 800 XR

With cast wheels , 19” front wheel, hydraulically adjustable Showa monoshock suspension and a torque-laden 95 PS 800cc triple engine the XR is ideally suited both for long road adventures and every-day functionality. Rider technology comes as standard with ride-by-wire throttle for improved response and feel, Triumph Traction Control and switchable ABS. Together with a chassis designed to exploit every ounce of torque from the triple engine and adjustable seat height for excellent comfort: you have the perfect machine to tackle the day ahead.

Adventure riding has a new pioneer.

Tiger 800 XRx

46 900,00 zł

Tiger 800 XRx

With the Tiger 800 XRx, the legendary Triumph handling gets even more rewarding. The addition of electronic Riding Modes allows you to tailor your Tiger to perfectly suit your riding style. Including Road, Off-Road and programmable Rider Mode, they adapt the throttle map, ABS sensitivity and Triumph Traction Control parameters to give maximum response no matter what the condition.

Featuring a superb level of comfort both for rider and passenger, thanks to the comfort seats with 3D mesh technology, and enhanced wind protection, courtesy of the adjustable windshield and hand guards, the Tiger XRx will tempt you into embarking on an exciting trip. The standard Cruise Control enhances your riding pleasure over long distances, while the advanced Trip Computer displays all the information of your journey. The second power socket and centre stand add another level of practicality.

Tiger 800 XRX low

46 900,00 zł

Tiger 800 XRX low

The Tiger XRx low version offers the same great quality and innovative engineering, but is significantly lower, making this class-leading motorcycle accessible to even more riders. The lowered profile has been achieved through a redesigned seat and reduced suspension travel.

The Tiger XRx’s seat height is reduced by 50mm compared to the standard model, taking the seat height to 760 - 780 mm.

The lowered Tiger XRx boasts a revised radiator guard as well as an aluminium sump guard.

It’s the first bike in its class to include ABS, traction control and cruise control as standard. Supported by a full ride by wire system for smooth and responsive power deliver, the Tiger 800 also features programmable riding modes .

Tiger 800 XRT

52 400,00 zł

Tiger 800 XRT

The Tiger 800 XRT provides the highest levels of comfort and technology for the perfect adventure.  The combination of switchable ABS, traction control, and rider modes provide full reassurance and the additional of luxury features such as heated rider and passenger seats, heated grips, and a larger 650W alternator that can power other auxiliary items meaning that all year riding is always on the agenda. Visibility is enhanced with the LED fog lamps, and the touring capabilities are maximised with the standard fitment of pannier rails that are ready to take the optional Expedition luggage set. 

At the heart of the XRT is an 800cc triple engine with 95PS and incredible levels of torque for a linear power delivery no matter what gear you are in. With power on demand and a chassis tuned for dynamic handling, the XRT makes every journey an experience.

Tiger 800 XC

46 200,00 zł

Tiger 800 XC

Sometimes, the road isn't enough. Sometimes, the ride leads you to places beyond the reach of most vehicles. But cross country or cross-continent, you don’t need tarmac when you ride a Tiger 800 XC. With premium WP adjustable suspension and a torque-laden 95 PS 800cc triple engine, there are few obstacles capable of standing in its way. Triumph Traction Control and a responsive ride-by-wire throttle set a new standard in off-road adventure, while an improved riding position lets you make the most of the trademark Triumph handling. Add spoked wheels, 21” at the front, for improved off-road performance and a high-level front mudguard and you have everything you need for thrilling off-road riding.

Tiger 800 XCX

50 900,00 zł

Tiger 800 XCX

The spirit of adventure isn't just alive. It's built into every single component of the new XCx. Fully equipped for long adventures with technology that adds improved handling and opens up whole new horizons, this is the Tiger taken to a different level. Selecting between three different Riding Modes, ROAD, OFF-ROAD and programmable RIDER MODE, you can configure your preferred throttle map, ABS and Triumph Traction Control, for a completely tailored and thrilling adventure ride. The dedicated Trip Computer and the Cruise Control enable you to amass miles with complete confidence. The off-road soul of the bike is emphasized by the adventure pack including hand guards, aluminium sump guard, centre stand, additional power socket and engine protection bars.

Tiger 800 XCX low

50 900,00 zł

Tiger 800 XCX low

The Tiger XCx low is accessible to even more riders with its significantly lower seat than that of the standard Tiger XCx. The lowered profile has been achieved through a redesigned seat and reduced suspension travel. This change gives the motorcycle a seat height of 790 – 810 which is 50mm lower compared to the standard model.

Traction control and cruise control come as standard along with ABS. This is supported by a full ride by wire system for smooth and responsive power deliver. The Tiger 800 also features programmable riding modes.

Tiger 800 XCA

56 500,00 zł

Tiger 800 XCA

Equipped with traction control, switchable ABS, 3 Rider Modes, and a second generation 95PS 800cc triple engine with a seamless flow of torque, the Tiger 800 XCA goes further still.  Standard equipment includes heated rider and passenger seats, heated grips, LED fog lamps, and an uprated 650W alternator complete with 3 auxiliary sockets that can power everything you need from heated clothing to GPS systems.  It also features aluminium pannier rails making it ready to tour with the optional Expedition luggage set.

The finely honed handling and ride are everything you would expect from a Triumph.  The suspension features 43mm WP USD forks that have 220mm of front wheel travel and come with adjustable rebound and compression damping.  The WP monoshock is adjustable for both preload and rebound and comes with a remote reservoir and delivers 215mm of wheel travel.

Lokalizacja Dealera

Brak wyników