Tiger Explorer XRT

Cena w dniu ogłoszenia

Cranberry Red

Cranberry Red Crystal White Lucerne Blue

Tiger Explorer XRT

Cena w dniu ogłoszenia

W nowym Tiger Explorer XRT drzemie nieposkromiona moc oraz liniowy moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215 cc. Stworzony do jazdy drogowej z odlewnymi felgami, ABS, kontrolą trakcji, regulowanym układem zawieszenia marki WP. Posiada również przednie 4-tłoczkowe zaciski typu monoblok Brembo,  pojedynczą tarczę 282 mm oraz tylny 2-tłoczkowy przesuwny zacisk. Wyposażony w innowacyjny elektronicznie sterowany Półaktywny Układ Zawieszenia (TSAS) nieprzerwanie dostosowuje zawieszenie podczas gdy jedziesz, dając Tobie najwyższą kontrolę nad pojazdem, komfort oraz niezapomniane przeżycia.

Pięć trybów jazdy do wyboru: ROAD (drogowy), RAIN (deszcz),SPORT, OFF-ROAD (terenowy) oraz SPERSONALIZOWANY (ten ostatni, w pełni dopasowany do Twoich potrzeb). Ustawienia ABS, kontroli trakcji oraz map zapłonu są skonfigurowane do danego trybu jazdy, by zapewnić Tobie pełną władzę nad pojazdem, komfort oraz przyjemność.

W standardzie wyposażenia znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk, tempomat, podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera oraz bagażnik. Dzięki niemu droga do pracy to pestka. Z pewnością jest to Twój niezłomny towarzysz podróży po drogach.

Maksymalna moc 139 PS/137 Bhp (102 kW) @ 9,300 rpm
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm @ 6,200 rpm
Przednie hamulce Twin 305 mm floating discs, radially mounted monobloc Brembo calipers, 4-piston, switchable ABS
Tylne hamulce Single 282mm disc, Nissin 2-piston sliding caliper, switchable ABS
Przednie zawieszenie WP 48mm upside down forks, electronically adjustable damping, 190mm travel.
Tylne zawieszenie WP monoshock, electronically adjustable semi active damping, 193mm wheel travel. Automatic preload adjustment.
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Pojemność 1215cc
Bore/Stroke 85 mm / 71.4 mm
Maksymalna moc 139 PS/137 Bhp (102 kW) @ 9,300 rpm
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm @ 6,200 rpm
Układ zasilania Ride by Wire, fuel injection
Układ wydechowy Stainless steel 3 into 1 header system, side mounted stainless steel silencer
Układ napędowy Shaft drive
Sprzęgło Wet, multi-plate hydraulically operated, torque assist
Skrzynia biegów 6-speed
Rama Tubular steel trellis frame
Wahacz Single-sided, cast aluminium alloy with shaft drive
Przednie koło Cast aluminium alloy 10-spoke 19 x 3.0in
Tylne koło Cast aluminium alloy 10-spoke 17 x 4.5in
Przednia opona 120/70 R19
Tylna opona 170/60 R17
Przednie zawieszenie WP 48mm upside down forks, electronically adjustable damping, 190mm travel.
Tylne zawieszenie WP monoshock, electronically adjustable semi active damping, 193mm wheel travel. Automatic preload adjustment.
Przednie hamulce Twin 305 mm floating discs, radially mounted monobloc Brembo calipers, 4-piston, switchable ABS
Tylne hamulce Single 282mm disc, Nissin 2-piston sliding caliper, switchable ABS
Przyrządy Instrument pack with analogue tachometer, fixed segment LCD display and multifunction dot matrix LCD display. Fixed segment LCD display: speedometer, fuel gauge, gear position indicator, service indicator, clock, ambient air temperature, coolant temperature, cruise control status and set speed. Multifunction DOT matrix LCD display: five Riding Modes (Road, Rain, Off-Road, Sport, Rider), windscreen adjustment, TSAS setting, Trip computer (journey distance, journey time, average fuel consumption, average speed), motorcycle information (odometer, range-to-empty, instantaneous fuel consumption, TPMS), settings menu, heated grips status, heated seat status.
Szerokość kierownicy 830 mm (930 mm with handguards)
Wysokość bez lusterek 1470 mm (1540 mm with higher screen position)
Wysokość siedzenia 837-857 mm
Rozstaw osi 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.1˚
Wyprzedzenie 99.2 mm
Masa bez płynów 254 Kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 Litres

Lokalizacja Dealera

Brak wyników