STREET TRIPLE

STREET JUŻ NIGDY NIE BĘDZIE TAKI SAM

To motocykl nowej generacji, który dosłownie zmienia wszystko i wyznacza nowe standardy - w kategorii mocy, wagi, prowadzenia i wyglądu. Nowa rodzina Street Triple 2017 to bez wątpienia najbardziej ekscytująca, dynamiczna, zwrotna i intuicyjna z serii motocykli, jakie do tej pory stworzyliśmy. Niezależnie czy szukasz motocykla do codziennych przejażdżek czy prawdziwej maszyny na tor. Do dyspozycji masz trzy modele: Street Triple S, R oraz RS. Każdy z nich wyposażony jest w odpowiednio dobrany poziom mocy, osiągi, technologię oraz zawieszenie, na miarę marki Triumph.

Seria Street wyrobiła sobie renomę, a jej nowa generacja to jeszcze lepszy charakter i styl. Zainspirowany modelem "Daytona" silnik, teraz o pojemności 765 ccm, dostarcza większą moc i moment obrotowy, gwarantuje lepsze osiągi, aż do 123 KM przy 11700 obr./min, aż o 16% więcej na tle poprzedniej generacji. Ten model wyróżnia również zaawansowana technologia, ostra stylistyka oraz bardziej agresywna i sportowa postawa, najlepszej klasy zawieszenie, podwozie oraz opony.

Street Triple R jest również dostępny w wersji LOW. Street Triple R Low Ride Height (LRH) posiada obniżone zawieszenie oraz ustawienia siedzenia. Niezależnie czy poruszasz się po mieście, pokonujesz ostre zakręty i szukasz doskonałego toru jazdy - to początek rewolucji.

Zobacz film>

STREET TRIPLE S – NOWY CHAMPION RODZINY STREET

Wyznaczający nowe standardy, zapierający dech w piersiach Street Triple S dostarcza ekscytującą, dynamiczną jazdę, od której łatwo się uzależnić.  

Street fighter o najwyższym poziomie wykończenia. Nowy model "S" jest lżejszy niż jego poprzednik. Dodatkowo posiada zaawansowane technologicznie opony, zawieszenie marki Showa, wahacz "gullwing", a także silnik o pojemności 765 ccm. Nowa generacja to również maksymalna moc zwiększona o 6,6% do 113 KM przy 11250 obr./min. Model jest wyposażony w system ride-by-wire, 2 tryby jazdy, układ ABS oraz programowalną kontrolę trakcji.















STREET TRIPLE R – NIEZAPRZECZALNY STREET FIGHTER

Niesamowite osiągi, zaawansowane parametry oraz wysoki poziom wykończenia sprawiają, że model Street Triple R jest idealnym motocyklem do jazdy drogowej.

Mocniejszy silnik, o maksymalnej mocy zwiększonej o 11,3% do 118 KM przy 12000 obr./min, w porównaniu do poprzedniej generacji. Nowy model "R" jest wyposażony w pakiet dodatkowych funkcji, takich jak: cztery tryby jazdy, nowy, kolorowy, 5-calowy zestaw wskaźników TFT, w pełni regulowane zawieszenie Showa oraz montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo M4.32. 

Street Triple R Low Ride Height (LRH)

There is a dedicated lower seat height version of the new Street Triple R available, which comes with its own unique suspension and seating set-up for an even more accessible ride.

STREET TRIPLE RS – STREET O NAJLEPSZYCH OSIĄGACH

Przełomowy Street Triple RS to najbardziej dynamiczny, ekscytujący, zwrotny i intuicyjny Street Triple jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Tajna broń na drogach i na torze. To motocykl, który łamie wszelkie zasady i wyznacza nowe standardy.

Zaawansowane parametry oraz dodatkowe cechy modelu to niekwestionowane atuty Street Triple. Wyposażony w najmocniejszy w serii silnik, ze zwiększoną, w porównaniu do poprzedniego modelu mocą maksymalną o 16% do 123 KM przy 11700 obr./min. Motocykl posiada również przednie zaciski hamulcowe Brembo M50 monobloc, w pełni regulowane przednie zawieszenie Showa "big-piston-forks" (BPF) oraz tylne Öhlins STX4, dodatkowy, "torowy" tryb jazdy, lap timer, quickshifter oraz opony Pirelli Diablo Supercorsa SP.

TRZYCYLINDROWY SILNIK 765 ccm

Inspirowany silnikiem Daytony, nowy silnik Street Triple o pojemności 765 ccm, dostarcza ogromną moc oraz moment obrotowy. Wyposażony w 80 nowych części, o zwiększonej średnicy cylindra oraz skoku tłoka. Pozostałe nowe komponenty silnika to korbowody, tłoki, a także aluminiowe cylindry pokryte nikasilem, dzięki czemu motocykl gwarantuje niesamowite osiągi, szczególnie w dolnym i średnim zakresie. 

Każdy z modeli posiada silnik o pojemności 765 ccm z ustawieniami regulującymi dostarczanie odpowiedniej mocy i osiągów, dopasowanych do każdego kierowcy oraz każdego stylu jazdy.

Modele serii Street Triple posiadają również udoskonaloną skrzynię biegów. Charakteryzuje się ona krótszym 1-szym i 2-gim biegiem na rzecz lepszego przyspieszenia. Z kolei zmodyfikowana pozycja kierowcy gwarantuje sprawniejszą zmianę przełożeń.

STREET TRIPLE S – NOWA MOC I MOMENT OBROTOWY

Silnik modelu Street Triple S gwarantuje lepsze osiągi niż jego poprzednik w całym zakresie prędkości, zwłaszcza w niskim i średnim zakresie.

Model ‘S’ o zwiększonej maksymalnej mocy o 6,6% do 113 KM przy 11250 obr./min oraz zwiększonym o 7,3% maksymalnym momentem obrotowym do 73 Nm przy 9100 obr./min, w porównaniu do swojego poprzednika.

STREET TRIPLE R – JESZCZE WIĘKSZA MOC

Dedykowany silnik modelu Street Triple R, ze specjalnie opracowanym wałem korbowym gwarantuje jeszcze lepsze osiągi, zwłaszcza w średnim i niskim zakresie.

Specjalne ustawienia silnika w wersji ‘R’ zwiększają jego maksymalną moc aż o 11,3% na tle poprzednika, dostarczając 118 KM przy 12000 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy do 77 Nm przy 9400 obr./min, odnotowując wzrost aż o 13% w porównaniu do starej generacji.  

STREET TRIPLE RS – NAJWIĘKSZA MOC SILNIKA

Silnik modelu Street Triple RS dostarcza największą moc z całej rodziny Street Triple, czyniąc go motocyklem o najlepszych osiągach.

Maksymalna moc została zwiększona o 16%, do 123 KM przy 11700 obr./min, a moment obrotowy o 13%, do 77 Nm przy 10800 obr./min.

INNOWACYJNY UKŁAD WYDECHOWY DLA LEPSZYCH OSIĄGÓW I BOGATSZEGO DŹWIĘKU SILNIKA

Nowy Street Triple posiada udoskonaloną skrzynię filtra powietrza gwarantującą lepszy dźwięk przyspieszenia dla bogatego ryku trzycylindrowego silnika. Innowacyjny układ wydechowy gwarantuje lepsze osiągi, z zachowaniem doskonałego stylu oraz lżejszej wagi motocykla. 

Street Triple posiada 2 pięknie wystylizowane wykończenia tłumika. Wersja "S" to tłumik subtelny, wersja "R" oraz "RS" posiadają tłumik o sportowym charakterze ze stylowymi końcówkami oraz udoskonaloną izolacją termiczną dla większej wydajności.  

SPRZĘGŁO OGRANICZAJĄCE POŚLIZG

Street Triple R oraz RS są wyposażone w innowacyjne sprzęgło ograniczające poślizg, dzięki któremu sprzęgło pracuje lżej, a siła potrzebna do obsługi jego dźwigni jest zredukowana. Nowy układ zapewnia kierowcy jeszcze większy poziom komfortu i panowania nad pojazdem. Redukuje efekt niekontrolowanego uniesienia przedniego koła oraz zablokowania tylnego koła podczas ostrego hamowania.

Wyświetlacz z matrycą TFT

Modele Street Triple R oraz RS models posiadają nowy, kolorowy, 5-calowy wyświetlacz ze wskaźnikami TFT, umożliwiające kierowcy dostęp do informacji z komputera pokładowego.

3 style wyświetlania do wyboru, każdy z innym rozmieszczeniem informacji. Fabrycznie skonfigurowane z trybami jazdy, styl dla trybu "Sport" oraz "Track" (torowy) skupia się na widoczności obrotomierza i wyświetlaniu numeru biegu, podczas gdy styl trybu "Road" (drogowy) oraz "Rain" (deszcz) na prędkościomierzu.

Kierowcy mogą zmieniać styl wyświetlania wskaźników w trakcie jazdy, poprzez unikalne rozwiązanie "info tray", znajdujące się u dołu wyświetlacza. Aby wyświetlane wskaźniki były czytelne we wszystkich warunkach pogodowych, każdy ze stylów ma możliwość ustawień kontrastu "High" (wysoki) lub "Auto" (automatyczny), oparty na zintegrowanym czujniku światła, automatycznie aktywującym ustawienia.

Gdyby tego było mało, Street Triple RS posiada dodatkowy zestaw 3 stylów wyświetlania, łącznie dając kierowcy wybór 6. Drugi zestaw to motyw przeznaczony do bardziej dynamicznego prowadzenia i obejmuje opcję lap timer'a - wyłącznie w modelu RS.

W modelu Street Triple S znajduje się udoskonalony pakiet wskaźników na wyświetlaczu LCD, zainspirowany najnowszą generacją serii Speed Triple. Pakiet umożliwia kierowcy wybór trybu jazdy, niezależnie czy motocykl jest na postoju czy biegu jałowym, a także dostęp do kluczowych funkcji z komputera pokładowego: obrotomierz, wskaźnik paliwa, licznik przebiegu dziennego oraz zasięg na aktualnej ilości paliwa w zbiorniku.



Technologia

System Ride-by-Wire

Każdy model posiada system ride-by-wire, który odpowiada za bardziej precyzyjną reakcję przepustnicy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, możliwa jest konfiguracja map zapłonu, która w połączeniu z ustawieniami ABS oraz kontroli trakcji dostarczają aż 5 trybów jazdy do wyboru.

Tryby Jazdy

System ride-by-wire w modelach Street Triple gwarantuje lepszą kontrolę nad pojazdem, a tryby jazdy mają wpływ na reakcję przepustnicy, ABS oraz kontrolę trakcji. Wszystko za pomocą jednego przycisku, niezależnie czy motocykl jedzie, czy jest na postoju.

Street Triple S posiada 2 tryby jazdy "road" (drogowy) oraz "rain" (deszcz). Street Triple R jest łącznie wyposażony w 4 tryby, czyli dodatkowy "sport" oraz "Rider" (spersonalizowany). Street Triple RS to aż 5 trybów jazdy do wyboru, a dodatkowy tryb, oprócz wcześniej wymienionych, to ‘track’ (torowy).

Zaawansowany Komputer Pokładowy

Komputer pokładowy umożliwia kierowcy dostęp do kluczowych informacji poprzez pakiet wskaźników TFT.

W modelu ‘S’ znajdziesz prędkościomierz, obrotomierz, symbol trybu jazdy, wyświetlacz numeru włączonego biegu, wskaźnik paliwa, licznik przebiegu dziennego oraz zasięg na aktualnej ilości paliwa w zbiorniku.

Modele ‘R’ oraz ‘RS’ posiadają dodatkowe wskaźniki, takie jak podwójny licznik dzienny, średnie i bieżące zużycie paliwa, ilość km między tankowaniami, wybór trybu jazdy, ustawienia wyświetlacza oraz kontrastu, informacja o przeglądzie, temperatura cieczy chłodzącej, kontrolka ostrzegawcza oraz wyłącznie w modelu RS - lap timer.

Nowe przełączniki na kierownicy z 5-położeniowym joystickiem

Modele Street Triple R oraz RS cechują się przełącznikami na kierownicy z intuicyjnym 5-położeniowym joystickiem. Zoptymalizowane pod kątem ergonomicznym, łatwe w obsłudze niezależnie czy motocykl jedzie, czy jest na postoju.



Street Triple ‘S’ posiada zestaw przełączników zaczerpnięty z najnowszej generacji Speed Triple.

Układ ABS

Najnowsza generacja ABS to nowy poziom kontroli jazdy we wszystkich modelach. Układ ABS jest również programowalny w modelu Street Triple R oraz w modelu RS poprzez tryb "rider" (spersonalizowany), który możesz ustawiać (w trybie "road" - drogowy oraz "track" - torowy) lub całkowicie wyłączyć.

Programowalna Kontrola Trakcji

Programowalna kontrola trakcji zarządza mocą oraz momentem obrotowym, zwiększając bezpieczeństwo oraz panowanie nad pojazdem. Kontrola trakcji programowalna we wszystkich modelach.

W modelu Street Triple S dostęp do ustawień kontroli trakcji jest możliwy poprzez menu oraz wybór trybów jazdy "road" (drogowy) oraz "rain" (deszcz) - każdy z domyślnymi ustawieniami kontroli trakcji.

W modelach Street Triple R oraz RS istnieje możliwość ustawienia kontroli trakcji za pomocą konfigurowalnego trybu jazdy "rider" oraz wybranie ustawień kontroli trakcji - w trybach "road" (drogowy), "rain" (deszcz), "track" (torowy), "sport" oraz "off" (wyłączenie).

Wskaźnik włączonego biegu

Modele Street Triple R i RS są wyposażone we wskaźnik zmiany biegu, dostępny poprzez 5-calowy, kolorowy zestaw wskaźników TFT.

Quick shifter

Street Triple RS posiada quick shifter, który pozwala zmieniać biegi nawet 2,5 razy szybciej niż w przypadku użycia standardowego układu przez doświadczonego kierowcę.

Quick shifter jest możliwy do zamontowania w modelach Street Triple S oraz R (sprawdź katalog akcesoriów).

Światła DRL

Seria Street Triple posiada intensywniejsze światła do jazdy dziennej.

Modele Street Triple R oraz RS posiadają świata do jazdy dziennej LED - Daytime Running Lights (DRL*). Nowy profil tych świateł sprawia, że motocykl jest łatwiej zauważalny na drodze, a mniejsze zużycie energii gwarantuje ich długą żywotność. Światła DRL są 28 razy jaśniejsze niż w poprzedniej generacji.



Street Triple S posiada pozycyjne światła LED. Są one 4,6 razy jaśniejsze niż w poprzednim modelu.

* Światła DRL są dostępne tylko na wybranych rynkach - proszę sprawdź ich dostępność u swojego dealera.

Lżejszy, bardziej zwrotny, o lepszym prowadzeniu

Smuklejszy i wyostrzony, nowy Street Triple jest lżejszy od swojego poprzednika, będąc zarazem najlżejszym motocyklem w swojej klasie.

Lżejsza masa w połączeniu z silnikiem o pojemności 765 ccm, sprawiają, że motocykl ustanawia nowe, niesamowite osiągi w serii Street, dostarczając jeszcze bardziej dynamiczną i ekscytującą jazdę.

MAKSYMALNA STABILNOŚĆ PRZY WYSOKICH PRĘDKOŚCIACH

Nowy tylny wahacz "gullwing" został specjalnie stworzony z myślą o serii Street Triple, aby wzmacniać sztywność wzdłużną i poprawiać sztywność boczną.

Dzięki takiej konstrukcji wahacza, zostaje zachowana maksymalna stabilność przy wysokich prędkościach, a kierowca czuje się pewnie i bezpiecznie. Zoptymalizowane położenie tulei wahacza podczas gwałtownego hamowania zapewnia ciaśniejsze pokonywanie łuków oraz lepszą wyczuwalność podwozia, zarówno na drodze jak i torze.

ZAAWANSOWANE ZAWIESZENIE

Seria Street Triple jest wyposażona w zaawansowane zawieszenie, opracowane i zoptymalizowane na miarę nowych modeli.  

Street Triple S posiada przednie zawieszenie Showa upside-down o średnicy 41 mm z funkcją "separate function forks" (SFF) o skoku 110 mm oraz tylny amortyzator monoshock Showa o skoku 124 mm.

Model Street Triple R posiada w pełni regulowane przednie zawieszenie Showa SF-BPF (Separate Function - Big Piston Fork) o średnicy 41mm i skoku 115 mm oraz tylne zawieszenie monoshock Showa dla zwiększonego komfortu jazdy.

Street Triple RS posiada zaawansowane przednie zawieszenie Showa BPF o średnicy 41 mm, z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, regulowanym tłumieniem odbicia i kompresji. Tylne zawieszenie to w pełni regulowany amortyzator klasy premium - Öhlins STX40.

NIEZAWODNA SIŁA HAMOWANIA

Nowa seria Street Triple posiada nowocześniejszy, bardziej zaawansowany układ hamulcowy niż poprzednia generacja.

Street Triple S posiada przednie, 2-tłoczkowe zaciski Nissin oraz tylny 1-tłoczkowy zacisk Brembo.

Street Triple R posiada przednie, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M4.32 montowane promieniowo, które dostarczają ulepszoną siłę hamowania w porównaniu do poprzedniego modelu oraz tylny, 1-tłoczkowy zacisk Brembo.

Street Triple RS posiada innowacyjne przednie, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M50 dostarczające wiodącą w swojej klasie siłę hamowania, z w pełni regulowaną dźwignią hamulca oraz tylnym, 1-tłoczkowym zaciskiem Brembo.

Innowacyjne Opony

Wszystkie modele serii Street Triple zostały wyposażone w innowacyjne opony, tak aby dopełnić ich sportowy charakter.

Modele Street Triple S oraz R wyposażone są w opony klasy premium Pirelli Diablo Rosso Corsa, gwarantujące dynamiczną jazdę, a przy tym niezawodną przyczepność oraz doskonałą stabilność.

Street Triple RS posiada przełomowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SP, które zapewniają sportowe osiągi na drodze, jak i na torze.

Przystępna Wysokość Siedzenia

Nowa seria Street Triple dziedziczy od poprzedniej niezwykły komfort oraz optymalną pozycję jazdy. Model Street Triple R Low (wersja obniżona) to jeszcze bardziej przystępny model dla każdego kierowcy.

Wyrazista stylistyka i sportowa postawa

Stylistyka serii Street Triple jest bardziej charakterystyczna, sportowa, inspirowana serią Speed Triple. Nowoczesne i dynamiczne linie sylwetki z nowym nadwoziem, chłodnicą oraz osłonami, a także podwójnym siedzeniem w bardziej agresywnym stylu sprawiają, że Streety to motocykle o najwyższej jakości wykończeniu.

Nowoczesne nadwozie i detale

Seria Street Triple to wyraziste i nowoczesne nadwozie z olśniewającymi detalami, takimi jak nowe osłony chłodnicy, błotniki oraz panele boczne.

Kolor nadwozia dopasowany do szyby ze zintegrowanym wlotem powietrza, inspirowany serią Speed Triple. Dwa style dopasowane do różnych kierowców i stylów jazdy. W modelu "R" oraz "RS" szyba posiada bardziej agresywny i sportowy profil. W modelu "S" szyba o profilu dedykowanym do jazdy drogowej, zapewniającym doskonałą ochronę przed wiatrem.

Model Street Triple RS to najwyższa jakość wykończenia. Elementy lakierowane w kolorze nadwozia takie jak płóg (belly pan), nakładka siedzenia pasażera (w standardzie) czy dolna osłona łańcucha są tego dowodem.

Sportowe podwójne siedzenie

Seria Street Triples wyposażona została w sportowe, podwójne siedzenie, inspirowane modelem Daytona R, bez ustępstw w kwestii komfortu.

Modele Street Triple R oraz RS posiadają siedzenie wykonane z materiału klasy premium, wykończone eleganckim ściegiem.

Wysokiej jakości detale

Wysokiej jakości detale to bezapelacyjny atut serii Street Triple. Opracowane na nowo podnóżki kierowcy i pasażera, sprawiają, że motocykle wyróżniają się na tle innych modeli.

Street Triple S rozpoznasz po malowanej proszkowo czarnej ramie głównej, ramie tylnej oraz wahaczu. Model Street Triple R posiada czerwoną tylną ramę oraz pas na kole, natomiast model RS wyróżnia się lakierowaną tylną aluminiową ramą w kolorze matt silver.

PONAD 60 AKCESORIÓW

Dla modeli Street Triple S, R oraz RS dostępnych jest ponad 60 akcesoriów, dzięki którym możesz zmienić swój motocykl pod kątem osiągów, ochrony, wyglądu czy też detali. Każde akcesorium możesz dopasować za pomocą konfiguratora, dzięki któremu możesz wirtualnie wypróbować komponenty oraz zwizualizować swojego Streeta.

ULEPSZONE OSIĄGI

Osiągi modeli Street Triple mogą być ulepszone dzięki szerokiemu asortymentowi akcesoriów, takich jak quick shifter, układ wydechowy Arrow* czy regulowanym dźwigniom sprzęgła bądź hamulca.

 

*Dostępność układu wydechowego Arrow jest regulowana przez przepisy obowiązujące w Twoim kraju - proszę sprawdź ich dostępność u swojego dealera Triumph.

STREET STYLE

Seria Street Triple posiada również szereg stylowych akcesoriów, które mogą podrasować wygląd Twojego motocykla. Przykładem są kodowane elementy lakierowane (np. nakładka siedzenia lub płóg) ułatwiające dobór akcesoriów, kierunkowskazy LED o innowacyjnym kształcie, przezroczyste tylne światło LED, obrabiane CNC zbiorniki płynu hamulcowego czy zakończenia lusterek.

*Dostępność kierunkowskazów LED jest regulowana przez przepisy obowiązujące w Twoim kraju – sprawdź ich dostępność u swojego dealera Triumph.

OCHRONA

Możesz zapewnić swojemu Street Tripl'owi dodatkową ochronę poprzez akcesoria takie jak zestaw osłon wahacza, osłon ramy czy osłon łańcucha.

STREET TRIPLE S NA LICENCJĘ A2

Wersja Street Triple S na licencję A2 – cechujący się silnikiem o pojemności 660 ccm, z zachowaną postawą "Streetów", dedykowany dla kierowców, którzy jeszcze nie mają prawo jazdy na motocykl.

Learner Approved Motorcycle Scheme (LAMS)

Wersja LAMs modelu Street Triple S posiada silnik o pojemności 660 ccm i jest dedykowana dla kierowców, którzy uczą się jeździć na motocyklu lub nie posiadają prawo jazdy kategorii A.