Daytona 675 R

54 500,00 zł

Crystal White/Jet Black

Crystal White/Jet Black Phantom Black

Daytona 675 R

54 500,00 zł

Model Daytona 675 R to nowe standardy. To prawdziwa maszyna na tor. Skupiona. Oddana. Nasze doświadczenie w prowadzeniu na torze i na drodze w połączeniu z najnowszymi osiągnięciami techniki sprawiły, że przedstawiamy Tobie jeszcze szybszy, lepiej prowadzący się, łatwiejszy w obsłudze motocykl.

Motocykl, który jest lżejszy o 1 kg (2.2lb) od swojego poprzednika z trzycylindrowym silnikiem dostarcza jeszcze większą moc aż do 14,400 obr/min. Geometria ramy, wyśrodkowany ciężar oraz wyścigowe zawieszenie marki Öhlins umożliwiają ostre prowadzenie oraz gwarantują Tobie niezawodność. Dodatkowo hamulce marki Brembo, quick shifter, dodatki z karbonu oraz stylowe elementy… i już wiesz, że kierujesz rasową maszyną.

Maksymalna moc 128 KM (94 kW) / 12,500 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 74 Nm / 11,900 obr/min.
Przednie hamulce Podwójne pływające tarcze 310 mm, 4-tłoczkowe zaciski Nissin montowane promieniowo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
Przednie zawieszenie zawieszenie upside down Ohlins 43 mm NIX 30 z regulacją wstępnego napięcia sprężyny oraz tłumieniem odbicia i kompresji, skok zawieszenia 120 mm
Tylne zawieszenie zawieszenie Ohlins TTX36 z podwójną rurą monoshock ze zbiornikiem regulowanym dla tłumienia odbicia i kompresji, skok zawieszenia 133 mm
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, rzędowy 3 cylindrowy
Pojemność 675 ccm
Bore/Stroke 76 mm / 49.6 mm
Stopień sprężania 13.1:1
Maksymalna moc 128 KM (94 kW) / 12,500 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 74 Nm / 11,900 obr/min.
Układ zasilania wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z podwójnym wtryskiem, wymuszoną indukcją powietrza oraz SAI
Układ wydechowy Układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej 3 w 1 idący centralnie pod motocyklem zakończony tłumikiem z zaworem przelotu spalin.
Układ napędowy łańcuch 0-Ring
Sprzęgło wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama Przednia - podwójna, grzbietowa, aluminiowa. Tylna - 2 cześciowa odlewana z aluminium pod wysokim ciśnieniem.
Wahacz wzmocniony, dwustronny, z aluminium z regulowaną pozycją podwozia
Przednie koło odlewane felgi z aluminium z 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
Tylne koło odlewane felgi z aluminium 5-szprychowe 17 x 5.5 cala
Przednia opona 120/70 ZR17
Tylna opona 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie zawieszenie upside down Ohlins 43 mm NIX 30 z regulacją wstępnego napięcia sprężyny oraz tłumieniem odbicia i kompresji, skok zawieszenia 120 mm
Tylne zawieszenie zawieszenie Ohlins TTX36 z podwójną rurą monoshock ze zbiornikiem regulowanym dla tłumienia odbicia i kompresji, skok zawieszenia 133 mm
Przednie hamulce Podwójne pływające tarcze 310 mm, 4-tłoczkowe zaciski Nissin montowane promieniowo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
Przyrządy Pakiet wielofunkcyjnych wskaźników na wyświetlaczu LCD: cyfrowy prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, komputer pokładowy, analogowy obrotomierz, stoper, wskaźnik zmiany biegu, status TPMS, programowalne światła zmiany biegu, zegar, status TPMS, programowalny ABS oraz tryb trasa.
Szerokość kierownicy 695 mm
Wysokość bez lusterek 1112 mm
Wysokość siedzenia 830 mm
Rozstaw osi 1375 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23 º
Wyprzedzenie 87.9 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17.4 litrów
Constant Speed 56mph/90kph 68.4 MPG
Constant Speed 75mph/120kph 52.4 MPG

Seria Daytona 675 Motocykle

Daytona 675

48 900,00 zł

Daytona 675

Pokonując szczyt za szczytem, Daytona 675 jest nieustraszona. O fantastycznej mocy, lekka, łatwa w prowadzeniu. Nasz ambitny cel był bardzo prosty: Stworzyć idealnie zrównoważony motocykl z perfekcyjnym połączeniem momentu obrotowego, zwrotności, szybkości reakcji i opanowania. W rezultacie uzyskaliśmy motocykl o nowej mocy, jeszcze lepszych osiągach i prowadzeniu. Motocykl, który gwarantuje Tobie całkowitą pewność, a każdy jego centymetr wygląda idealnie.

Silnik Daytony 675 cechuje się podwójnym wtryskiem na każdy cylinder, zaworami z tytanu, najwyższymi maksymalnymi obrotami 14,400 obr/min., wydobywając z siebie donośny ryk. Szybki na torze, doskonały na drodze i godny posiadania.

Lokalizacja Dealera

Brak wyników