Tiger Sport

53 500,00 zł

Matt Black

Matt Black Aluminium Silver

Tiger Sport

53 500,00 zł

Gdziekolwiek poprowadzi Cię duch przygody, nowy Tiger Sport porwie Cię stylem jazdy, który mówi o nim wszystko.

Najnowsza generacja trzycylindrowego silnika marki Triumph o pojemności 1050ccm, gwarantuje płynną i sportową jazdę, a jego podwozie oraz zawieszenie są zaprojektowane tak, abyś mógł cieszyć się dynamiczną jazdą przy maksymalnym komforcie. Technologia opracowana z myślą o kierowcy obejmuje system ride-by-wire, tryby jazdy, wspomagane sprzęgło, wielopoziomową kontrolę trakcji, tempomat oraz ABS, aby pokonywanie tysięcy kilometrów było dziecinnie proste.

5-minutowa wycieczka do sklepu czy 500-kilometrowa trasa do pokonania. Niezależnie od celu, Tygrys w wersji Sport pozwoli Tobie cieszyć się relaksująca jazdą czy też poprowadzi Cię przez zakręty. Zdecydowanie Tiger Sport to motocykl na każdą trasę.

Maksymalna moc 126 KM (93 kW) / 9475 obr.min
Maksymalny moment obrotowy 106 Nm / 7000 obr./min
Przednie hamulce podwójne tarcze pływające 320 mm, radialne 4-tłoczkowe zaciski Nissin
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin
Przednie zawieszenie upside down Showa 43 mm z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 140 mm
Tylne zawieszenie Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 155 mm
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność 1050 ccm
Bore/Stroke 79 mm / 71.4 mm
Stopień sprężania 12.25:1
Maksymalna moc 126 KM (93 kW) / 9475 obr.min
Maksymalny moment obrotowy 106 Nm / 7000 obr./min
Układ zasilania wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa z SAI, Ride-by-Wire
Układ wydechowy w sytemie 3 w 1 wykonany ze stali nierdzewniej, połączony z tłumikiem wykonanym z polerowanej stali nierdzewnej
Układ napędowy łańcuch X-Ring
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz jednostronny, aluminiowy z mimośrodowym napinaczem łańcucha
Przednie koło odlewane z aluminium, wieloszprychowe 17 x 3.5 cala
Tylne koło odlewane z aluminium, wieloszprychowe 17 x 5.5 cala
Przednia opona 120/70 ZR17
Tylna opona 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie upside down Showa 43 mm z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 140 mm
Tylne zawieszenie Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 155 mm
Przednie hamulce podwójne tarcze pływające 320 mm, radialne 4-tłoczkowe zaciski Nissin
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin
Przyrządy Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD z cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, 3 trybami jazdy, programowalnym ABS oraz kontrolą trakcji, komputerem pokładowym, analogowym obrotomierzem, zegarem, wskaźnikiem poziomu paliwa, ilością km między tankowaniami, przyciskiem przewijania na kierownicy, TPMS.
Szerokość kierownicy 850 mm
Wysokość bez lusterek 1330-1385 mm (wysokie-niskie ustawienie szyby)
Wysokość siedzenia 830 mm
Rozstaw osi 1540 mm
Kąt pochylenia główki ramy 22.8 °
Wyprzedzenie 88.7 mm
Masa bez płynów 218 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 litrów

Lokalizacja Dealera

Brak wyników