Tiger 800 XCa

56 500,00 zł

Matt Khaki Green

Matt Khaki Green Crystal White

Tiger 800 XCa

56 500,00 zł

Model XCA posiada kontrolę trakcji, programowalny ABS, trzy tryby jazdy oraz trzycylindrowy silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm i mocy 95 koni mechanicznych, który generuje płynny przepływ momentu obrotowego.Tiger XCA nie poprzestaje na tym. W standardzie wyposażenia znajdziesz podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera, podgrzewane manetki, przeciwmgłowe światła LED oraz udoskonalony alternator oraz 3 dodatkowe gniazda, które są zdolne zasilać wszystko, od podgrzewanych ubrań aż po GPS. Model posiada również aluminiowe stelaże z możliwością montażu zestawu bagaży z serii Expedition, aby żadna wyprawa nie była Tobie straszna.

 

Dopracowana do perfekcji technika prowadzenia motocykla to cecha, której oczekujesz od marki Triumph. Przednie Zawieszenie 43 mm WP USD, które zapewnia skok w zakresie 220 mm oraz regulację tłumienia odbicia i dobicia. Tylne zawieszenie WP monoshock posiada również możliwość regulacji zarówno przy odbiciu jak i dobiciu (kompresji) ze skokiem 215 mm .

Maksymalna moc 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 79 Nm / 7,850 obr/min
Przednie hamulce podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie zawieszenie upside down WP 43 mm, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok zawieszenia 220 mm
Tylne zawieszenie zawieszenie WP monoshock ze zbiornikiem oleju, hydraulicznie regulowane wstępne napięcie sprężyny, regulacja tłumienia odbicia, skok zawieszenia 215 mm
Zobacz pełną specyfikację

Specyfikacja

Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność 800 ccm
Bore/Stroke 74.1 mm / 61.9 mm
Stopień sprężania 11.3:1
Maksymalna moc 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 79 Nm / 7,850 obr/min
Układ zasilania wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy łańcuch O-Ring
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz dwustronny, z odlewanego aluminium
Przednie koło 36-szprychowe, 21 x 2.5 cala, aluminiowa obręcz
Tylne koło 32-szprychowe, 17x 4.25 cala, aluminiowa obręcz
Przednia opona 90/90­ R21
Tylna opona 150/70 R17
Przednie zawieszenie zawieszenie upside down WP 43 mm, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok zawieszenia 220 mm
Tylne zawieszenie zawieszenie WP monoshock ze zbiornikiem oleju, hydraulicznie regulowane wstępne napięcie sprężyny, regulacja tłumienia odbicia, skok zawieszenia 215 mm
Przednie hamulce podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy Pakiet wielofunkcyjnych wskaźników na wyświetlaczu LCD z cyfrowym prędkościomierzem, analogowym obrotomierzem, funkcją 2 x trasa, wskaźnikiem zmiany biegu oraz zużycia paliwa, wskaźnikiem dokonania serwisu, średniej temperatury otoczenia, 3 trybami jazdy oraz zegarem.
Szerokość kierownicy 845 mm
Wysokość bez lusterek 1390 mm
Wysokość siedzenia 840 - 860 mm
Rozstaw osi 1545 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24.3 º
Wyprzedzenie 95.3 mm
Masa bez płynów 215 Kg
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Constant Speed 56mph/90kph 77.4 MPG
Constant Speed 75mph/120kph 53.6 MPG

Tiger 800 Motocykle

Tiger 800 XR

42 500,00 zł

Tiger 800 XR

Odlewne felgi, 19’ przednie koło, hydraulicznie regulowane zawieszenie Showa monoshock, trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm oraz mocy 95 koni sprawiają, że XR to idealny kandydat do codziennej jazdy jak i dalekich wypraw. W standardzie innowacyjny system ride-by-wire, kontrola trakcji oraz programowalny ABS. Podwozie zaprojektowane tak, aby sprawnie wydobywać moment obrotowy trzycylindrowego silnika, a regulowana wysokość siedzenia gwarantuje maksymalny komfort: Idealna maszyna, która razem z Tobą stawi czoła nowym wyzwaniom.

Nowy pionier motocyklowych przygód.

Tiger 800 XRx

48 500,00 zł

Tiger 800 XRx

Z Tygrysem 800 XRx doceniasz jeszcze bardziej fenomen legendarnej marki Triumph. Dzięki zaprogramowanym elektronicznym trybom jazdy możesz dostosować swojego Tygrysa do własnych preferencji. Tryby ROAD (drogowy), OFF-ROAD (terenowy) oraz RIDER (spersonalizowany) automatycznie dostosowują parametry mapy zapłonu, ABS, kontroli trakcji tak aby motocykl dał z siebie wszystko, niezależnie od warunków.

Doskonały komfort kierowcy i pasażera dzięki zastosowanej w siedzeniu technologii (siateczkowej) 3D mesh, zwiększona ochrona przed wiatrem poprzez regulowaną szybę oraz osłony rąk. Bez wątpienia Tiger XRx nakłoni Cię do niejednej pełnej dreszczyku emocji wyprawy.

W standardzie tempomat, który sprawia, że czerpiesz jeszcze więcej przyjemności z jazdy pokonując długie trasy, a także komputer pokładowy, który wyświetla Tobie wszystkie niezbędne informacje o Twojej przejażdżce. Dodatkowe gniazdo zasilania oraz środkowy podnóżek czynią motocykl jeszcze bardziej praktycznym.  

Tiger 800 XRX low - obniżony

48 500,00 zł

Tiger 800 XRX low - obniżony

Obniżona wersja XRX, to taka sama jakość oraz innowacyjność jak w standardowej wersji tego modelu, lecz ta wersja jest znacząco niższa, przez co przystępna dla większej ilości użytkowników. Obniżony profil został uzyskany za sprawą specjalnego projektu siedzenia oraz obniżonego zawieszenia.

W modelu XRx zmieniona wysokość siedzenia na 785-805 mm czyni je aż o 50 mm niższym od standardowego modelu.

Obniżony Tiger XRx może poszczycić się udoskonaloną osłoną chłodnicy jak również aluminiową osłoną miski olejowej.

Pierwszy w swojej klasie model, który posiada w standardzie ABS, kontrolę trakcji oraz tempomat. Wspomagany przez system ride-by-wire, gwarantujący płynność jazdy, Tiger 800 oferuje również w swoim pakiecie wyposażenia programowalne tryby jazdy.

Tiger 800 XRT

53 500,00 zł

Tiger 800 XRT

Tiger 800 XC

46 200,00 zł

Tiger 800 XC

Czasami droga się kończy. Czasami motocykl prowadzi Cię w miejsca, gdzie inni nie docierają. Lecz przemierzając różne kraje lub kontynenty, nie potrzebujesz asfaltu, gdy poruszasz się Tygrysem 800 XC. Model wyposażony w regulowane zawieszenie renomowanej marki WP oraz trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm, z dużym momentem obrotowym, 95 koni mechanicznych z pewnością nie pozostanie obojętny wobec przeszkód, które spotka na swojej drodze. Kontrola trakcji marki Triumph oraz bardzo czuły system ride-by-wire wyznaczają nowe standardy jazdy off-road, a udoskonalona pozycja kierowcy stanowi wizytówkę marki Triumph. 21-calowe szprychowe przednie koło oraz wysoki przedni błotnik dają Tobie wszystko czego potrzebujesz do ekscytującej jazdy terenowej.

Tiger 800 XCX

51 900,00 zł

Tiger 800 XCX
Ten Tygrys ma duszę ryzykanta. Poczujesz ją w każdym komponencie nowego modelu XCx. W pełni dostosowany do pokonywania długich tras, wykorzystujący najnowszą technologię ułatwiającą prowadzenie, otwierający nowe horyzonty. Tygrys XCx to wyższy poziom zaawansowania. Do wyboru trzy tryby jazdy: ROAD (drogowy), OFF-ROAD (terenowy) oraz RIDER (spersonalizowany). Ten ostatni daje Tobie możliwość samodzielnej konfiguracji map zapłonu, ABS oraz kontroli trakcji, tak abyś mógł przeżyć motocyklową przygodę w sposób jaki tego tylko zapragniesz. Komputer pokładowy oraz tempomat pozwalają Tobie przemierzać tysiące kilometrów bez cienia wątpliwości. Off-road’owa dusza Tygrysa znajduje swoje odbicie w pakiecie wyposażenia składającego się z osłon rąk, aluminiowej ochrony miski olejowej, środkowego podnóżka, dodatkowego gniazda zasilania oraz osłony silnika.

Tiger 800 XCX low

51 900,00 zł

Tiger 800 XCX low

Model Tiger XCx low ze znacząco niższym siedzeniem niż w wersji standardowej, jest dostępny dla jeszcze większej ilości użytkowników. Znacząco obniżone siedzenie w porównaniu do standardowego modelu Tiger XCx. Obniżenie uzyskano za sprawą specjalnego projektu siedziska oraz obniżonego zawieszenia. Zmieniona wysokość siedzenia na 790-810 mm, czyni je aż o 50 mm niższe od standardowego modelu.

W standardzie wyposażenia znajdziesz kontrolę trakcji, tempomat oraz ABS. Posiada system ride-by-wire, który zapewnia stałe i płynne dostarczanie mocy oraz programowalne tryby jazdy.

Lokalizacja Dealera

Brak wyników