Tiger 800

Nie zważając na drogę, dystans do pokonania czy stojące przed nim wyzwanie, nowy Tiger 800 pozostawia wszystkie inne motocykle w tyle. Wyposażony w bogatą, najnowszą technologię skoncentrowaną na kierowcy w postaci kontroli trakcji oraz programowalnego ABS. Nowy Tygrys z mocnym i jeszcze bardziej ekonomicznym trzycylindrowym silnikiem, podkręconym do 95 koni mechanicznych, to agent do zadań specjalnych.

INFORMACJE OGÓLNE

Informacje Ogólne

Generując stały moment w całym zakresie obrotów, Tiger 800 jest stworzony do pokonywania długich tras oraz przemierzania nieodkrytych szlaków. Silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm wyposażony w system ride-by-wire zapewnia ciągłość dostarczanej mocy, lepszą reakcję oraz zredukowaną emisję zanieczyszczeń powietrza. W efekcie, wydajność paliwa została zwiększona o 17%, co w połączeniu z pojemnym 19-litrowym zbiornikiem paliwa sprawia, że możesz cieszyć się jazdą jeszcze dłużej.

Dostępny w dwóch seriach. Idealna na wycieczki motocyklowe seria XR (XR / XRx / XRx Low / XRT) oraz przeznaczona do jazdy off-road seria XC (XC / XCx / XCx Low / XCA). Tiger 800 to model stworzony dla każdego.

TECHNOLOGIA

Technologia

TIGER 800 to zaawansowana technologia skupiająca się wokół najważniejszego aspektu: wokół Ciebie. Technologia, która wzbogaca jazdę. Technologia zawsze wtedy, gdy jej potrzebujesz. Technologia, dzięki której chcesz jechać dalej i dłużej.

Komputer Pokładowy

Wyświetlacz LCD pokazuje czas, temperaturę otoczenia, poziom zużycia paliwa, zmianę biegu, licznik przebiegu oraz pokonaną odległość.

Modele z serii XRx oraz XCx posiadają wzbogaconą wersję komputera, który wyświetla informacje takie jak czas podróży, średnia prędkość jazdy, średnie zużycie paliwa, aktualne zużycie paliwa oraz ilość kilometrów do kolejnego zatankowania.

Elektroniczne Tryby Jazdy

Dzięki możliwości zmiany trybów jazdy od ręki, począwszy od OFF-ROAD (terenowy), aż do RIDER (spersonalizowany), nie straszne są Tobie żadne warunki pogodowe ani przeszkody na drodze.

Seria Tiger 800 oferuje trzy różne tryby jazdy, które umożliwiają dostosowanie map zapłonu, ABS oraz kontroli trakcji. Gdy zdecydujesz się na tryb ROAD (drogowy) lub OFF-ROAD (terenowy) nie musisz martwić się o ustawienia map zapłonu, ABS czy kontroli trakcji. W tych trybach wszystko jest automatycznie zaprogramowane.

Tryb RIDER (spersonalizowany) daje Tobie możliwość dokonywania konfiguracji według własnych potrzeb oraz Twojego stylu. W trybie RIDER (spersonalizowany), mapy zapłonu możesz konfigurować spośród trybów RAIN (deszcz), ROAD (drogowy), SPORT (sport) oraz OFF-ROAD (terenowy).

Kontrola Trakcji

Każdy z Tygrysów serii 800 cechuje się jedynym w swojej klasie wyposażeniem kontroli trakcji Triumph (TTC). Funkcja ta chroni przed niekontrolowanym poślizgiem tylnego koła, ograniczając moment obrotowy silnika, aby zachować jak najlepszą przyczepność.

Modele XCx/XCA oraz XRx/XRT posiadają kontrolę trakcji z możliwością trzech konfiguracji: 1. ROAD (drogowy): dostosowany do jazdy drogowej, zapewniający minimalny poślizg tylnego koła 2. OFF ROAD (terenowy): umożliwiający zwiększony poślizg tylnego koła 3. OFF (wyłączony): dezaktywujący ustawienia kontroli trakcji.

Tempomat

W standardzie modeli Tiger 800 znajdziesz Tempomat, który dba o Twój komfort jazdy, a także oszczędność Twojego portfela dzięki mniejszemu zużyciu paliwa.

SILNIK

Trzycylindrowy silnik

Gwarantujący stały moment w całym zakresie obrotów, Tiger 800 to ideał, stworzony do pokonywania długich tras, któremu nie straszne niebezpieczne drogi. Silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm wyposażony w system ride-by-wire zapewnia ciągłość dostarczanej mocy, lepszą reakcję oraz zredukowaną emisję zanieczyszczeń powietrza.

Oszczędność paliwa

Tiger 800 cechuje się zwiększoną wydajnością paliwa aż o 17%, co w połączeniu z pojemnym 19-litrowym zbiornikiem paliwa sprawia, że możesz cieszyć się jeszcze dłuższą jazdą.

Skrzynia biegów

Abyś mógł płynnie i szybko zmieniać biegi, w tym modelu zastosowano taki sam mechanizm zmiany biegów jak w wiodącym w swej klasie modelu Daytona.

AKCESORIA

Osłony rąk

Przetestowane aerodynamicznie, wykonane z trwałego poliamidu osłony rąk Triumph, cechują się wysoką odpornością na działanie wiatru, zapewniając Tobie komfort. 

Risery Kierownicy

Oferujące możliwość 30 mm regulacji risery kierownicy gwarantują doskonałą ergonomię jazdy dla wyższych kierowców.

Podgrzewane manetki

Zaprojektowane specjalnie dla modelu Tiger 800, wbudowane Podgrzewane Manetki cechują się możliwością ustawienia temperatury za pomocą przycisku zamontowanego na kierownicy.

Światła przeciwmgłowe LED

Wysokiej jakości, kompaktowe światła przeciwmgłowe to wysokiej mocy Philips Altilin LED. Dodatkowo, całkowicie wodoodporny podświetlany przycisk aktywacji świateł, tak abyś mógł włączyć je z łatwością, nawet w najgorszych warunkach.

Obniżone siedzenie

Obniżone siedzenie kierowcy to nie tylko optymalny komfort, ale również styl. Niższe od standardowej wersji o około 20 mm, wykonane ze wzmocnionego materiału z charakterystycznym przeszyciem oraz logo Triumph. Takie siedzenie robi wrażenie.

Kufry

Całkowicie wodoodporne kufry wykonane z 1,5 mm aluminium, ze wzmocnionymi polimerowymi narożnikami. Każdy kufer o pojemności 37 litrów, z mechanizmem szybkiego zamykania, zamocowany do ramy.

Znajdź swojego Tygrysa

Znajdź swojego Tygrysa

SERIA XR Nowe modele serii Tiger XR są stworzone do dynamicznych podróży, doskonale odnajdujące się na drodze. Napęd motocykla stanowi trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm, podkręcony do 95 koni mechanicznych, z jedynym w swojej klasie programowalnym ABS oraz kontrolą trakcji. Motocykle XR zdobędą Twoje uznanie zarówno jako codzienny środek transportu jak również niestrudzony towarzysz długich tras. Z odlewanymi, 19-calowymi przednimi felgami oraz podwoziem, dzięki któremu możesz poszarżować, seria XR gwarantuje Tobie niesamowite doznania przy jednoczesnym zachowaniu komfortu.

SERIA XC Modele serii XC to motocykle o niezwykle silnym charakterze, stworzone do jazdy off-road (terenowej) z szerokim wachlarzem funkcji pozwalających na pokonanie każdej odległości. Zdolne do szybkich reakcji zawieszenie oraz silnik z zapasem momentu obrotowego to odzwierciedlenie idealnego połączenia technologii, wyposażenia oraz stylu powodujące, że Tygrys jest w stanie przedrzeć się z łatwością przez najbardziej wymagające szlaki. W standardzie model posiada zawieszenie renomowanej marki WP, 21’ przednie felgi oraz 17’ felgi tylne oraz ponadprzeciętne wyposażenie, takie jak kontrola trakcji oraz programowalny ABS. Tiger 800 XC to więcej niż motocykl.

Tiger 800 Motocykle

Tiger 800 XR

42 500,00 zł

Tiger 800 XR

Odlewne felgi, 19’ przednie koło, hydraulicznie regulowane zawieszenie Showa monoshock, trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm oraz mocy 95 koni sprawiają, że XR to idealny kandydat do codziennej jazdy jak i dalekich wypraw. W standardzie innowacyjny system ride-by-wire, kontrola trakcji oraz programowalny ABS. Podwozie zaprojektowane tak, aby sprawnie wydobywać moment obrotowy trzycylindrowego silnika, a regulowana wysokość siedzenia gwarantuje maksymalny komfort: Idealna maszyna, która razem z Tobą stawi czoła nowym wyzwaniom.

Nowy pionier motocyklowych przygód.

Tiger 800 XRx

48 500,00 zł

Tiger 800 XRx

Z Tygrysem 800 XRx doceniasz jeszcze bardziej fenomen legendarnej marki Triumph. Dzięki zaprogramowanym elektronicznym trybom jazdy możesz dostosować swojego Tygrysa do własnych preferencji. Tryby ROAD (drogowy), OFF-ROAD (terenowy) oraz RIDER (spersonalizowany) automatycznie dostosowują parametry mapy zapłonu, ABS, kontroli trakcji tak aby motocykl dał z siebie wszystko, niezależnie od warunków.

Doskonały komfort kierowcy i pasażera dzięki zastosowanej w siedzeniu technologii (siateczkowej) 3D mesh, zwiększona ochrona przed wiatrem poprzez regulowaną szybę oraz osłony rąk. Bez wątpienia Tiger XRx nakłoni Cię do niejednej pełnej dreszczyku emocji wyprawy.

W standardzie tempomat, który sprawia, że czerpiesz jeszcze więcej przyjemności z jazdy pokonując długie trasy, a także komputer pokładowy, który wyświetla Tobie wszystkie niezbędne informacje o Twojej przejażdżce. Dodatkowe gniazdo zasilania oraz środkowy podnóżek czynią motocykl jeszcze bardziej praktycznym.  

Tiger 800 XRX low - obniżony

48 500,00 zł

Tiger 800 XRX low - obniżony

Obniżona wersja XRX, to taka sama jakość oraz innowacyjność jak w standardowej wersji tego modelu, lecz ta wersja jest znacząco niższa, przez co przystępna dla większej ilości użytkowników. Obniżony profil został uzyskany za sprawą specjalnego projektu siedzenia oraz obniżonego zawieszenia.

W modelu XRx zmieniona wysokość siedzenia na 785-805 mm czyni je aż o 50 mm niższym od standardowego modelu.

Obniżony Tiger XRx może poszczycić się udoskonaloną osłoną chłodnicy jak również aluminiową osłoną miski olejowej.

Pierwszy w swojej klasie model, który posiada w standardzie ABS, kontrolę trakcji oraz tempomat. Wspomagany przez system ride-by-wire, gwarantujący płynność jazdy, Tiger 800 oferuje również w swoim pakiecie wyposażenia programowalne tryby jazdy.

Tiger 800 XRT

53 500,00 zł

Tiger 800 XRT

Tiger 800 XC

46 200,00 zł

Tiger 800 XC

Czasami droga się kończy. Czasami motocykl prowadzi Cię w miejsca, gdzie inni nie docierają. Lecz przemierzając różne kraje lub kontynenty, nie potrzebujesz asfaltu, gdy poruszasz się Tygrysem 800 XC. Model wyposażony w regulowane zawieszenie renomowanej marki WP oraz trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm, z dużym momentem obrotowym, 95 koni mechanicznych z pewnością nie pozostanie obojętny wobec przeszkód, które spotka na swojej drodze. Kontrola trakcji marki Triumph oraz bardzo czuły system ride-by-wire wyznaczają nowe standardy jazdy off-road, a udoskonalona pozycja kierowcy stanowi wizytówkę marki Triumph. 21-calowe szprychowe przednie koło oraz wysoki przedni błotnik dają Tobie wszystko czego potrzebujesz do ekscytującej jazdy terenowej.

Tiger 800 XCX

51 900,00 zł

Tiger 800 XCX
Ten Tygrys ma duszę ryzykanta. Poczujesz ją w każdym komponencie nowego modelu XCx. W pełni dostosowany do pokonywania długich tras, wykorzystujący najnowszą technologię ułatwiającą prowadzenie, otwierający nowe horyzonty. Tygrys XCx to wyższy poziom zaawansowania. Do wyboru trzy tryby jazdy: ROAD (drogowy), OFF-ROAD (terenowy) oraz RIDER (spersonalizowany). Ten ostatni daje Tobie możliwość samodzielnej konfiguracji map zapłonu, ABS oraz kontroli trakcji, tak abyś mógł przeżyć motocyklową przygodę w sposób jaki tego tylko zapragniesz. Komputer pokładowy oraz tempomat pozwalają Tobie przemierzać tysiące kilometrów bez cienia wątpliwości. Off-road’owa dusza Tygrysa znajduje swoje odbicie w pakiecie wyposażenia składającego się z osłon rąk, aluminiowej ochrony miski olejowej, środkowego podnóżka, dodatkowego gniazda zasilania oraz osłony silnika.

Tiger 800 XCX low

51 900,00 zł

Tiger 800 XCX low

Model Tiger XCx low ze znacząco niższym siedzeniem niż w wersji standardowej, jest dostępny dla jeszcze większej ilości użytkowników. Znacząco obniżone siedzenie w porównaniu do standardowego modelu Tiger XCx. Obniżenie uzyskano za sprawą specjalnego projektu siedziska oraz obniżonego zawieszenia. Zmieniona wysokość siedzenia na 790-810 mm, czyni je aż o 50 mm niższe od standardowego modelu.

W standardzie wyposażenia znajdziesz kontrolę trakcji, tempomat oraz ABS. Posiada system ride-by-wire, który zapewnia stałe i płynne dostarczanie mocy oraz programowalne tryby jazdy.

Tiger 800 XCa

56 500,00 zł

Tiger 800 XCa

Model XCA posiada kontrolę trakcji, programowalny ABS, trzy tryby jazdy oraz trzycylindrowy silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm i mocy 95 koni mechanicznych, który generuje płynny przepływ momentu obrotowego.Tiger XCA nie poprzestaje na tym. W standardzie wyposażenia znajdziesz podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera, podgrzewane manetki, przeciwmgłowe światła LED oraz udoskonalony alternator oraz 3 dodatkowe gniazda, które są zdolne zasilać wszystko, od podgrzewanych ubrań aż po GPS. Model posiada również aluminiowe stelaże z możliwością montażu zestawu bagaży z serii Expedition, aby żadna wyprawa nie była Tobie straszna.

 

Dopracowana do perfekcji technika prowadzenia motocykla to cecha, której oczekujesz od marki Triumph. Przednie Zawieszenie 43 mm WP USD, które zapewnia skok w zakresie 220 mm oraz regulację tłumienia odbicia i dobicia. Tylne zawieszenie WP monoshock posiada również możliwość regulacji zarówno przy odbiciu jak i dobiciu (kompresji) ze skokiem 215 mm .

Lokalizacja Dealera

Brak wyników