NOWA SERIA TIGER 1200

Nowa seria Tiger 1200 jest lepsza pod każdym kątem. Znacząco lżejsza, aż do 11 kg, z ponad 100 udoskonaleniami, między innymi ze zmodyfikowanym silnikiem, funkcją Shift-Assist oraz posiadająca aż do sześciu trybów jazdy (włącznie z nowym trybem „Off-Road Pro”), funkcję doświetlania zakrętów, pakiet kolorowych wskaźników TFT, oświetlenie LED, zapłon bez użycia kluczyka, ulepszoną ergonomię oraz nowy styl na miarę klasy premium.

NOWA SERIA TIGER 1200

Nowa seria 1200 zapewnia jeszcze lepsze możliwości do jazdy off-road’owej, bez ustępstw w kwestii komfortu. Wyposażona w kolejną generację trzycylindrowego silnika, szybsze dostarczanie mocy, aż do sześciu trybów jazdy, włącznie z nowym trybem „Off-Road Pro” w modelach XC, zwiększoną ergonomią kierowcy. Tak wyposażona seria, przy jednoczesnej redukcji całkowitej masy motocykli, nawet do 11 kg, gwarantuje zwiększoną zwrotność. To motocykle gotowe na najbardziej wymagające wyprawy, niezależnie czy poruszasz się w terenie, czy po drodze, bez ustępstw w kwestii komfortu.

NOWA SERIA TIGER 1200

Nowa seria 1200 prezentuje kwintesencję technologii serii Tiger dzięki wdrożeniu nowych parametrów, takich jak doświetlenie zakrętów, pakiet kolorowych wskaźników TFT, aż do sześciu trybów jazdy, oświetlenie LED, zapłon bez użycia kluczyka oraz Shift Assist. Dodatkowo, półaktywne zawieszenie Triumph (TSAS), zoptymalizowany ABS oraz kontrola trakcji, funkcja ruszania na wzniesieniu oraz elektronicznie regulowana szyba.

NOWA SERIA TIGER 1200

Największy napędzany wałem silnik 1200 ccm, o mocy 141 KM, ze zmodernizowanym momentem obrotowym, dostarczającym jeszcze większą moc, zwłaszcza w niskim zakresie prędkości. Dopełnieniem udoskonalonego silnika zarówno w serii XC oraz XR jest lżejszy tłumik, który w najbardziej zaawansowanych modelach serii kształtem przypomina pocisk i dostarcza jeszcze ostrzejszy dźwięk rasowego Tiger Triple.

NOWA SERIA TIGER 1200

Począwszy od skupionego na pokonywaniu dróg modelu Tiger XR, wypośrodkowanego XRX, najbardziej zaawansowanego XRT, aż po off-road’owego Tigera XCX, bardzo ładownego XCA, nie zapominając o obniżonej wersji XRX… Seria Tiger 1200 jest skrojona na miarę każdego, bez względu na trasę, gotowa na każdą motocyklową wyprawę.

Tiger 1200 XC

TIGER XC – STWORZONY DO NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH WYPRAW

Nie ma wątpliwości, ten Tiger rozwinął skrzydła. Nowa seria 1200 XC, to najbardziej, jak do tej pory, zaawansowane modele. Stworzone z myślą o pokonywaniu najtrudniejszych off-road’owych wyzwań oraz szosowych przygód. Każda z innowacji, udoskonaleń silnika i ergonomii oraz specyfikacja premium sprawiają, że jazdy takim motocyklem można tylko pozazdrościć.

Trzycylindrowy silnik został w dużym stopniu udoskonalony, tak aby dostarczać więcej natychmiastowej mocy w niskim zakresie obrotów, z wykorzystaniem 141 KM. Lżejszy tłumik pozwala na jeszcze lepsze wydobywanie donośnego dźwięku trzycylindrowego silnika.

Znacznie lżejsza, aż do 10 kg całej masy, nowa seria XC posiada ponad 100 udoskonaleń polepszających prowadzenie pojazdu. Wspomaganie Shift-Assist, nowy tryb jazdy „Off-Road Pro” oraz zwiększona ergonomia powodują, że XC posiada jeszcze większe możliwości w warunkach drogowych i off-road. Cechująca się najwyższym poziomem najnowocześniejszej technologii, doświetlaniem zakrętów, pakietem kolorowych wskaźników TFT, nawet sześcioma trybami jazdy, oświetleniem LED, zapłonem bez użycia kluczyka, rasową stylistyką. Tiger 1200 XC jest dosłownie stworzony do motocyklowych przygód.

Tiger 1200 XR

TIGER XR – ZABIERZE CIĘ WSZĘDZIE. PIERWSZĄ KLASĄ.

Z myślą o duchu motocyklowej przygody, która nieprzerwanie jest kultywowana od ponad 80 lat, stworzyliśmy bez wątpienia najbardziej zaawansowaną, jak do tej pory serię Tiger XR. Jeszcze bardziej zaawansowane ustawienia do jazdy drogowej czterech modeli serii, każdy z dedykowanym poziomem technologii, udoskonalonym silnikiem oraz nowym poziomem możliwości dla maksymalnego komfortu jazdy.

Lżejszy aż do 11 kg, z ponad 100 udoskonaleniami, takimi jak nowa funkcja Triumph Shift-Assist, zwiększona ergonomia, lżejszy wydech o płynniejszym przepływie, znacząco zmodernizowany trzycylindrowy silnik dla szybkiego momentu obrotowego w niskim zakresie prędkości z 141 KM. Ponadto XR dostarcza wspaniały dźwięk, który jest zwieńczeniem wszystkich cech modelu.

Najwyższy poziom nowoczesnej technologii, to kolejny atut serii. Doświetlanie zakrętów, pakiet kolorowych wskaźników TFT, aż do 5 trybów jazdy, oświetlenie LED, zapłon bez użycia kluczyka, podrasowany wygląd oraz wszechstronność. Rodzina Tiger 1200 XR jest lepsza z każdej perspektywy.

SERIA OFF ROAD

Dla kierowców, którzy pragną tego co najlepsze – najwyższego poziomu technologii, szybciej reagującego trzycylindrowego silnika oraz zwiększonej ergonomii, seria 1200 XC stwarza najlepsze możliwości do jazdy off-road, jak i komfortowego podróżowania po drogach. Seria obejmuje dwa modele: stworzonego do motocyklowych wypraw XCx oraz zaawansowanego XCA, każdy z nich jest idealny do jazdy off-road, jak i road.

Tiger 1200 XCx

W pełni wyposażony, aby zagwarantować maksymalne możliwości do jazdy w warunkach drogowych i off-roadowych, model XCx jest lżejszy o 5 kg niż jego poprzednik. Wyposażony w pięć trybów jazdy (włącznie z nowym trybem jazdy “Off-Road Pro”), nowy 5” wyświetlacz z pakietem kolorowych wskaźników TFT, oświetlenie LED, podświetlane przyciski na kierownicy, zapłon bez użycia kluczyka oraz szereg innych kluczowych cech, takich jak pół-aktywne zawieszenie Triumph (TSAS), zoptymalizowany ABS oraz kontrola trakcji.

Tiger 1200 XCA

Model stanowi serce nowoczesnej technologii, lżejszy o 10 kg, ze zwiększoną ergonomią, ulepszonym silnikiem, stworzony do prawdziwych, pełnych przygód wypraw. Unikatowa, przodująca w klasie specyfikacja obejmująca adaptujące się doświetlenie zakrętów, funkcję Triumph Shift Assist, tłumiki w kształcie pocisków, sześć trybów jazdy, wysoką szybę oraz cały szereg imponujących nowinek technologicznych. To najlepszy, najbardziej zaawansowany Tiger.

SERIA ROAD

Nowa seria 1200 XR jest najbardziej dostosowaną szosową serią jaką kiedykolwiek do tej pory stworzyliśmy. Zwiększona ergonomia, najwyższy poziom technologii, znaczne udoskonalenia silnika, większy komfort całodziennej jazdy, styl na miarę klasy premium – motocykle tej serii zabiorą Ciebie wszędzie. Począwszy od Twoich codziennych tras, aż po transkontynentalne wyprawy. W serii dostępne są cztery modele z dedykowanym zawieszeniem… Nowa seria XR jest po prostu imponująca.

Tiger 1200 XR

Zwrotność w prowadzeniu, majestatyczna pozycja jazdy, udoskonalony, porywający trzycylindrowy silnik to wszystko podkreśla ponadprzeciętność serii Tiger 1200 XR. Dodatkowo, trzy tryby jazdy, regulowana szyba, tempomat, programowalna kontrola trakcji oraz programowalny ABS, nowe koła, nowy tłumik, poprawiona ergonomia, podrasowany wygląd i 2 kg mniej całkowitej masy pojazdu. To groźny Tygrys o prawdziwej mocy.

Tiger 1200 XRx

Intuicyjny, nowy model XRx posiada jeszcze bardziej zaawansowaną specyfikację z regulowanym 5” wyświetlaczem z pakietem kolorowych wskaźników TFT, trzema trybami jazdy, podświetlanymi przyciskami na kierownicy, oświetleniem LED oraz zapłonem bez użycia kluczyka. Zredukowana masa pojazdu o 2 kg oraz zaawansowane parametry takie jak: półaktywne zawieszenie Triumph (TSAS), doświetlanie zakrętów, kontrola trakcji oraz podgrzewane manetki. To po prostu Tiger, który może zabrać Cię wszędzie.

Tiger 1200 XRx Low

Mając przede wszystkim na uwadze dopasowanie pojazdu do szerszego kręgu odbiorców, Tiger 1200 XRx dostępny jest również w wersji obniżonej. Model ten posiada dostosowane zawieszenie oraz możliwość ustawień siedzenia, jak również zaawansowane elementy specyfikacji. Obniżone siedzenie do 810 mm (w standardowej wersji XRx 855 mm), może zostać obniżone dodatkowo o 20 mm, do wysokości 790 mm poprzez wykorzystanie mechanizmu regulacji wysokości siedzenia.

Tiger 1200 XRT

Spraw, aby Twoja wyprawa motocyklowa nie miała sobie równych dzięki najbardziej zaawansowanemu modelowi XRT. 11 kg lżejszy, najbardziej bogaty pod kątem wyposażenia, które obejmuje: adaptacyjne doświetlanie zakrętów, funkcję Triumph Shift Assist, tłumiki w kształcie pocisków, pięć trybów jazdy, oświetlenie LED, funkcję „ruszania na wzniesieniu”, wysoką szybę oraz wiele innych cech nowoczesnej technologii. Pełen technologii XRT weźmie Cię wszędzie. To najwyższa klasa.

$name

Osiem powodów, dla którego warto jeździć modelem Tiger 1200

Niezależnie od długości drogi, czy rodzaju podróży, nowa generacja modeli Tiger zabierze Cię tam gdzie tego zapragniesz.  

KLUCZOWE CECHY

Lżejszy aż do 11 kg

Zredukowanie całkowitej masy pojazdu, aż do 11 kg wśród całej serii 1200 sprawia, że zwrotność pojazdu jest jeszcze lepsza, a manewry łatwiejsze.

Trzycylindrowy silnik nowej generacji, 141 KM

Najmocniejszy w klasie, silnik napędzany wałem został zmodyfikowany dla szybszego dostarczania mocy, zwłaszcza w niskim zakresie prędkości. Najbardziej zaawansowane modele zostały wyposażone w tłumiki w kształcie pocisku.

Regulowany pakiet kolorowych wskaźników TFT

Dynamiczny, nowy 5” wyświetlacz z pakietem kolorowych wskaźników TFT, nowy ergonomiczny design przełączników oraz ich podświetlenie gwarantują kierowcy pełną kontrolę nad prowadzeniem.

Aż do sześciu trybów jazdy oraz nowy “Off-Road Pro”

Masz do wyboru sześć trybów jazdy dostosowanych do każdych warunków: „Drogowy”, „Deszcz”, „Off-Road”, „Sport”, „Rider-programowalny” oraz nowy „Off-Road Pro” dla maksymalnej frajdy z jazdy w terenie.

Funkcja Triumph Shift Assist

Nowo zaprojektowany system Triumph’a umożliwia płynną zmianę biegów bez używania sprzęgła, odciążając tym samym kierowcę.

Oświetlenie LED

Technologia LED obejmuje światło przednie, tylne, pomocnicze, kierunkowskazy, światła DRL. Zastosowanie technologii LED gwarantuje maksymalną widoczność na drodze, a także podkreśla styl motocykla.

Ulepszona ergonomia jazdy

Nowy element w postaci wygodnego siedzenia, poprawiona geometria kierownicy dla uzyskania majestatycznej pozycji jazdy oraz zwiększenia komfortu, to cechy, które z pewnością odpowiadają większej ilości kierowców.

Jeszcze bardziej stylowy Tiger

Nowy wygląd na miarę klasy premium, koła dostosowane do jazdy szosowej, jak i off-road, najwyższy poziom wykończenia, grafika i detale klasy premium sprawiają, że nowy Tygrys jest jeszcze bardziej rasowy.

Ponadprzeciętna kontrola

Kluczowy element w zintegrowanej technologii stanowi półaktywne zawieszenie Triumph TSAS, zoptymalizowany układ ABS oraz kontrola trakcji, które w połączeniu zapewniają maksymalną pewność prowadzenia.

Funkcja ruszania na wzniesieniu

Funkcja Hill Hold zapobiega przed stoczeniem się motocykla do tyłu/do przodu w przypadku ruszania pod wzniesienie lub z górki; szczególnie ważna przy pełnym obciążeniu motocykla.

Wyposażenie klasy premium

Seria przedstawia niezwykle wysoki poziom standardowego osprzętowania, które obejmuje: przednie hamulce Brembo, zawieszenie WP, elektronicznie regulowaną szybę, zintegrowany układ hamulcowy oraz sprzęgło “torque-assist”.

AKCESORIA

AKCESORIA

Ponad 50 oryginalnych akcesoriów w zakresie komfortu, możliwości i stylu. Dzięki wykorzystaniu konfiguratora online możesz stworzyć swój idealny pojazd, dodając między innymi takie elementy klasy premium jak: aluminiowa osłona nadwozia, podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera, wysoka szyba, tłumiki w kształcie pocisku oraz osłony silnika. Szeroki zakres akcesoriów w kwestii bagażu obejmuje: aluminiowy kufer centralny oraz kufry boczne, wodoodporne wewnętrzne torby, torby na zbiornik paliwa oraz wiele innych. Wszystkie akcesoria Triumph są testowane według takich samych standardów jak motocykle i są objęte 2-letnią gwarancją.

ODZIEŻ

ODZIEŻ

Triumph współpracuje z Gore-Tex®, oferując szeroki zakres wysokiej jakości tekstylnej odzieży ochronnej dla kierowców, włącznie z wodoodporną odzieżą dedykowaną do trudnych warunków drogowych.

Jeżeli chcesz w pełni oddać swoją pasję do podróżowania motocyklem, możesz wyrazić to za pomocą wysokiej jakości odzieży, która dopełnia serię nowego Tigera 1200.

NOWA SERIA TIGER 1200 Motocykle

TIGER 1200 XR

60 900,00 zł

TIGER 1200 XR

Linia Tiger 1200 może poszczycić się również nowym Tigerem XR.

Niesamowite połączenie całodziennego komfortu jazdy z zaawansowaną technologią. Nowy XR jest lżejszy o 2 kg od swojego poprzednika i może poszczycić się udoskonalonym, jeszcze lepiej reagującym trzycylindrowym silnikiem, udoskonaloną ergonomią, trzema trybami jazdy, tempomatem, programowalnym ABS oraz kontrolą trakcji, jak również nowymi odlewanymi kołami oraz lżejszym tłumikiem.

Najwyższe w klasie hamulce marki Brembo, regulowane zawieszenie WP, regulowana wysokość siedzenia, elektronicznie regulowana szyba oraz stojak centralny sprawiają, że motocykl jest niezwykle wszechstronny.

TIGER 1200 XRX

69 900,00 zł

TIGER 1200 XRX

Nowy, optymalny w serii 1200 model XRx, z bardziej reagującym silnikiem, zwiększoną ergonomią kierowcy, zaawansowaną technologią wyznacza nowy poziom osiągów, możliwości i stylu.

Posiada parametry jak model XR, jednak jego wyposażenie jest jeszcze bardziej zaawansowane: wyświetlacz z pakietem kolorowych wskaźników TFT, ergonomicznie podświetlane przyciski, zapłon bez użycia kluczyka, cztery tryby jazdy, oświetlenie LED oraz DRL* w standardzie. 

Co więcej, model posiada półaktywne zawieszenie (TSAS), zoptymalizowany ABS oraz kontrolę trakcji, podgrzewane manetki dzięki czemu jest najbardziej wszechstronnym motocyklem nastawionym na motocyklową przygodę. Idealny zarówno na połykanie kilometrów autostrad, jak również codzienne przemieszczanie się.

TIGER 1200 XRT

77 900,00 zł

TIGER 1200 XRT

Ciesz się podróżowaniem pierwszą klasą tj. najbardziej zaawansowanym i najbardziej ładownym modelem Tiger 1200 XRT. 

To motocykl, który posiada większą moc, zaawansowaną ergonomię oraz najwyższy poziom nowoczesnej technologii, jaki do tej pory był wdrażany w modelach Tiger XR. Wszystko dla dostarczania najlepszych doznań z jazdy. 

W zakresie ekscytujących cech, model XRT wybija się ponad wszystkimi modelami serii XR. Posiada funkcję doświetlania zakrętów, Triumph Shift Assist, oświetlenie LED, wykonane z domieszką włókien karbonu oraz tytanu tłumiki w kształcie pocisku, pięć trybów jazdy, funkcję ruszania na wzniesieniu, podgrzewane manetki oraz siedzenia oraz elektronicznie regulowaną wysoką szybę.  


TIGER 1200 XRX Low (obniżony)

69 900,00 zł

TIGER 1200 XRX Low (obniżony)

Uwielbiający drogi, Tiger XRx low (obniżony),(LRH) to jeszcze bardziej przystępna wersja łatwego w prowadzeniu motocykla. Idealny na pokonywanie autostrad świata.

Model XRX LRH posiada parametry wersji XRX, jednak z inną wysokością siedzenia, która wynosi 780 mm (niższa o 50 mm od standardowej wersji) oraz posiada dalszą możliwość regulacji siedzenia o 20 mm, co ostatecznie daje możliwość uzyskania wysokości 760 mm. 

Szybciej reagujący trzycylindrowy silnik Triumph, zwiększona ergonomia, lżejszy układ wydechowy oraz najnowocześniejsza technologia. To nie wszystko. Model posiada kolorowe wskaźniki TFT, podświetlane przyciski, cztery tryby jazdy oraz wiele innych funkcji, specjalnie zaprojektowanych dla najnowszej wersji XRX.

TIGER 1200 XCx

74 500,00 zł

TIGER 1200 XCx

Istnieje świat pełen przygód, a zachwycający Tiger 1200 XCx z pewnością Cię do niego zabierze.

Znaczące udoskonalenia silnika, nowa technologia, ergonomia oraz redukcja masy pojazdu o 5 kg sprawiają, że Tiger prowadzi się pewnie, bez względu na rodzaj drogi do pokonania. 

Radykalnie lepsze przystosowanie do jazdy off-road poprzez nowy tryb jazdy “Off-Road Pro”, dzięki któremu możesz jeździć bez aktywowania kontroli trakcji oraz ABS, zapewniając sobie radość z prawdziwej jazdy w terenie. Ponadto, zaawansowana technologia włącznie z półaktywnym zawieszeniem TSAS, zoptymalizowany ABS oraz kontrola trakcji sprawią, że jazda XCx jest pełna przygód i niezapomniana.

TIGER 1200 XCA

81 900,00 zł

TIGER 1200 XCA

Gdy jesteś gotowy na stawianie czoła motocyklowym wyprawom, motocykl 1200 XCa pozwala Tobie zostawić codzienność za sobą, za sprawą doskonałych możliwości off-road oraz road. 

Zredukowana całkowita masa pojazdu o 10 kg, najnowszy trzycylindrowy silnik wraz z doskonałą technologią oraz ergonomicznymi udoskonaleniami sprawiają, że nowy Tiger jest bardziej zwrotny niż kiedykolwiek wcześniej. 

Ponieważ jest to najwyższy model pod kątem specyfikacji całej serii, posiada znaczną przewagę nad modelem XCX za sprawą opcji doświetlenia zakrętów LED, funkcji Shift Assist dla płynnej zmiany biegów, tłumików klasy premium w kształcie pocisków, sześciu trybów jazdy - włącznie z trybami “Rider”- z możliwością personalizacji oraz “Off-Road Pro”.

Lokalizacja Dealera

Brak wyników